35+0... Og har det ikke ret godt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Faith

Jeg er 35+0 i dag og har simpelthen så ondt

Smerten sidder helt nede ved skambenet, men egentlig osse i resten af maven. Føler seriøst han er på vej ud

Om aftenen især, strammer maven fuldstændig til og jeg får nogle rigtig trælse jag. De sidste to aftener er jeg gået i seng med tanken om at jeg ville føde i løbet af natten.

Synes ik det ser ud til at maven er sunket endnu. Men ved ik helt hvordan det skal se ud, for nåede ikke at opleve at den sank med tvillingerne. Fødte dem i 33+3 uden noget forvarsel andet end veer om morgenen hvor de er født om aftenen.

Er bekymret og ked af det.

Nogen der har oplevet noget lignende, og hvordan endte det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Darling<3

Faith skriver:

Jeg er 35+0 i dag og har simpelthen så ondt

Smerten sidder helt nede ved skambenet, men egentlig osse i resten af maven. Føler seriøst han er på vej ud

Om aftenen især, strammer maven fuldstændig til og jeg får nogle rigtig trælse jag. De sidste to aftener er jeg gået i seng med tanken om at jeg ville føde i løbet af natten.

Synes ik det ser ud til at maven er sunket endnu. Men ved ik helt hvordan det skal se ud, for nåede ikke at opleve at den sank med tvillingerne. Fødte dem i 33+3 uden noget forvarsel andet end veer om morgenen hvor de er født om aftenen.

Er bekymret og ked af det.

Nogen der har oplevet noget lignende, og hvordan endte det?

Følger lige med her, er dog "kun" 33+0 , men har mange ømme plukveer

Anmeld

14. maj 2012

Faith

Darling<3 skriver:

Følger lige med her, er dog "kun" 33+0 , men har mange ømme plukveer

Det er du velkommen til. Håber på nogle svar.

Anmeld

14. maj 2012

lio

Faith skriver:

Det er du velkommen til. Håber på nogle svar.

jeg er selv i uge 35 og har det præcis på samme måde, så kan ikk sige hvordan det ender men min læge og jm siger at det er kroppen der siger "slap af" - Det er jo trods alt snart optakt til fødsel

Anmeld

14. maj 2012

Faith

Laijona Äiti skriver:

jeg er selv i uge 35 og har det præcis på samme måde, så kan ikk sige hvordan det ender men min læge og jm siger at det er kroppen der siger "slap af" - Det er jo trods alt snart optakt til fødsel

Så er det nok alligevel ikke så unormalt... Der er jo trods alt ikke så længe til termin.

Jeg skal til sidste skanning i morgen (blir fulgt med ekstra skanninger pga for tidlig fødsel sidst), og så håber jeg at kunne få nogle svar.

Smider lige en update i morgen

Anmeld

14. maj 2012

lio

Faith skriver:

Så er det nok alligevel ikke så unormalt... Der er jo trods alt ikke så længe til termin.

Jeg skal til sidste skanning i morgen (blir fulgt med ekstra skanninger pga for tidlig fødsel sidst), og så håber jeg at kunne få nogle svar.

Smider lige en update i morgen

Ja gør det.

for at alt er ok.

Anmeld

14. maj 2012

Faith

Laijona Äiti skriver:

Ja gør det.

for at alt er ok.

Anmeld

14. maj 2012

AnnaK89

Har det også sådan. Det gør piv-ondt!! Lige nu føles det som om mit underlivet bliver revet fra hinanden
Jeg er 33+3 idag.
Tror det er fordi at baby ligger sig længere og længere ned.

Anmeld

14. maj 2012

Faith

AnnaKJ skriver:

Har det også sådan. Det gør piv-ondt!! Lige nu føles det som om mit underlivet bliver revet fra hinanden
Jeg er 33+3 idag.
Tror det er fordi at baby ligger sig længere og længere ned.

Det er simpelthen så ubehageligt. Men er da et eller andet sted glad for at jeg ikke er den eneste der oplever det. Så kan det ikke være helt unormalt, og ikke nødvendigvis optakt til fødsel.

Jeg fødte mine tvillinger i 33+3 og erindrer ikke at jeg havde de samme smerter op til. Men måske har jeg fortrængt det

Anmeld

14. maj 2012

Darling<3

Har ikke født før, men Nøj hvor det presser lige nu - har snakket med FG og skal en tur derind
Pisse upassende at farmanden er i Kbh!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.