35+0... Og har det ikke ret godt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Faith

Darling<3 skriver:

Har ikke født før, men Nøj hvor det presser lige nu - har snakket med FG og skal en tur derind
Pisse upassende at farmanden er i Kbh!!

Føles det osse som om han/hun er på vej ud af dig? Det er sådan jeg har det. Mærker heldigvis masser af liv.

Giver du ikke lige lyd fra dig når du er blevet undersøgt?

Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Stumpen

Er du usikker på hvad der foregår så synes jeg bestemt du skal kontakte din jdm eller fødegangen... Din usikkerhed hjælper dig ikke i denne sitution... 

Anmeld

14. maj 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Har ikke født før, men Nøj hvor det presser lige nu - har snakket med FG og skal en tur derind
Pisse upassende at farmanden er i Kbh!!

for alt er ok og din lille bebs ikke kommer nu det er da en smule for tidligt!!

Anmeld

14. maj 2012

Darling<3

Faith skriver:

Føles det osse som om han/hun er på vej ud af dig? Det er sådan jeg har det. Mærker heldigvis masser af liv.

Giver du ikke lige lyd fra dig når du er blevet undersøgt?

Pøj pøj

Det mærkes som om jeg er ved at tisse, når jeg står og går - ligger ned lige nu Men ellers gør det ondt - lysken/benene, skambenet, nederste del af maven, ryggen/lænden :/

Jeg mærker massere af liv, tager det som et godt tegn Selvom hun godt må holde lille pause, det gør jo ondt på moar

Skal nok lige skrive senere om hvordan det gik/går derinde

Anmeld

14. maj 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

for alt er ok og din lille bebs ikke kommer nu det er da en smule for tidligt!!

Tak søde

Havde hun vejet et kilo Mere ca, så måtte hun hellere en gerne komme ud idag

Anmeld

14. maj 2012

Faith

Stumpen skriver:

Er du usikker på hvad der foregår så synes jeg bestemt du skal kontakte din jdm eller fødegangen... Din usikkerhed hjælper dig ikke i denne sitution... 

Tror osse jeg ringer derind senere hvis det bliver ved. Men skal alligevel ind og skannes i morgen og så håber jeg at få nogle svar.

Anmeld

14. maj 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Tak søde

Havde hun vejet et kilo Mere ca, så måtte hun hellere en gerne komme ud idag

Ja men et par uger mere gør vidst ingen skade!!
Dog skal hun da nok klare den hvis hun snart vil ud, det jo det finurlige ved sådanne små nogen de bestemmer selv hvornår de vil ud derinde fra!!

Anmeld

14. maj 2012

Faith

Darling<3 skriver:

Det mærkes som om jeg er ved at tisse, når jeg står og går - ligger ned lige nu Men ellers gør det ondt - lysken/benene, skambenet, nederste del af maven, ryggen/lænden :/

Jeg mærker massere af liv, tager det som et godt tegn Selvom hun godt må holde lille pause, det gør jo ondt på moar

Det er præcis sådan jeg har det!

Undrer mig dagligt over at så lille et menneske kan sparke så hårdt

Anmeld

14. maj 2012

Stumpen

Faith skriver:

Tror osse jeg ringer derind senere hvis det bliver ved. Men skal alligevel ind og skannes i morgen og så håber jeg at få nogle svar.

Ja så kan jeg godt forstå at du vil vente og ellers så synes jeg du skulle gøre det, da det er vigtigt at mor har det godt 

Anmeld

14. maj 2012

AnnaK89

Darling<3 skriver:

Ja skriv endelig hvordan det går/gik derinde.
Jeg har det på samme måde og det gør bare sååååå ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.