Skal til at lave værelse istand ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

K&S

eliasogmor skriver:

har jeg ikke hørt om før....... det må man godt her....og tænker bare hvis min niece som fylder 2 ikke må have selen på, ryger hun da ud... og i dp i kolding kommune, skal de have sele på ..,,,

De har selvfølgelig også sele på, når de sover - men når de fylder 2 år, må de ikke længere være fastspændt i barnevognen - de kommer derfor indenfor at sove :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

eliasogmor

K&S skriver:

De har selvfølgelig også sele på, når de sover - men når de fylder 2 år, må de ikke længere være fastspændt i barnevognen - de kommer derfor indenfor at sove :-) 

okay, har bare ikke hørt om det før.... det gælder ikke lige her hvor jeg bor...

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

K&S skriver:

Det må de ikke her i kommunen - så jeg troede det var over hele landet :-) 

Nå okay

Rart at vide egentlig tak

Anmeld

14. maj 2012

mor2011_

K&S skriver:

Børnene må da slet ikke ligge udenfor i barnevogn efter de er fyldt 2 år, fordi de da ikke længere må være fastspændt...! 

det har jeg da aldrig hørt før bårde på mit arb og andre steder også mit barn har sovet i banrevognen og de skal nemlig bliver fastspænd

Anmeld

14. maj 2012

K&S

mor2011_ skriver:

det har jeg da aldrig hørt før bårde på mit arb og andre steder også mit barn har sovet i banrevognen og de skal nemlig bliver fastspænd

Her i kommunen må ikke ikke sove fastspændt med sele i barnevognen efter de er fyldt 2 år - ikke generelt

Anmeld

14. maj 2012

K&S

Nettemor skriver:

Nå okay

Rart at vide egentlig tak

Det var da så lidt - jeg troede virkelig det var landsdækkende

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

K&S skriver:

Det var da så lidt - jeg troede virkelig det var landsdækkende

Jamen det er da egentlig også utroligt at det er så forskelligt..

Anmeld

14. maj 2012

K&S

Nettemor skriver:

Jamen det er da egentlig også utroligt at det er så forskelligt..

Ja meget

Her er det uanset om det er DP eller VS (hvor de jo sover i krybber) - de kommer indenfor og sover så på madrasser

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

K&S skriver:

Ja meget

Her er det uanset om det er DP eller VS (hvor de jo sover i krybber) - de kommer indenfor og sover så på madrasser

Jamen det gør de også her.. Omkring den alder. Men mere fordi de ikke kan være i barnevognen ordentlig.. I hvert fald var det derfor med min søn..

Anmeld

14. maj 2012

mor2011_

K&S skriver:

Her i kommunen må ikke ikke sove fastspændt med sele i barnevognen efter de er fyldt 2 år - ikke generelt

ej hvor underlig at det er så forskelligt fra kommune til kommune 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.