Skal til at lave værelse istand ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

MortilElias2010

mybaby-girl skriver:

Oka

Men de siger jo også at nogle børn kan sove i deres barnevogn til de er 3 år ... på 97 cm

Og han er langt fra 97 cm.. men syntes dog ikke der er meget plads tilbage i den, men så længe han kan sove og sover det han plejer hos dp så kan han lige så godt blive i den, jeg vælger så bare at lade ham sove i egen seng til middag herhjemme hvor han sover lige så godt og længe som i barnevognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

K&S

MortilElias2010 skriver:

Min dreng på 2 år og 4 mrd sover i tremmeseng endnu - barnevognen sover han oftest kun i hos dagplejen, og sover inde til middag i weekenderne herhjemme, for syntes også han er alt for lang til at ligge ordentligt i barnevognen, men da dp allerede har et barn der sover inde på samme alder og vist ikke har prøvet det før at have to indesovende børn så sover han stadigvæk i barnevognen udenfor og sover også helt fint og mange timer. 

Børnene må da slet ikke ligge udenfor i barnevogn efter de er fyldt 2 år, fordi de da ikke længere må være fastspændt...! 

Anmeld

14. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
mybaby-girl skriver:

Okay, min søn er "kun" 1½år og bliver 2 år til Okt ...

Og eftersom han stadig sover i barnevogn både herhjemme og i dp, og i tremmeseng, så er vi nød til at have en tremmeseng og barnevogn mere ....

Ja så ka jeg godt se at det måske ka blive nødvendig! Vh stine

Anmeld

14. maj 2012

Fru.Mäes <3

Hej dig

Vi venter en lillesøster til september, og til den tid er vores søn 22 måneder..

Vi havde osse spørgsmålet oppe og vende, ang. en barnevogn mere..

Jeg snakkede med min dagplejer om det, da han primært sover i den deromme..

Hun sagde at vi skulle IKKE ud og investere i en mere.. Enten kom han indenfor og sove, eller så ville hun putte ham i dagpleje vognen..

SÅ hvis jeg var dig, og det kun er omme ved dagplejen at problemet er - så snak med hende om hvad I evt. kunne gøre..

Ang. tremmeseng, så køber vi en mere - vi har den der hedder GULLIVER fra IKEA, til vores søn - og den skal lillesøster osse have

Krams Rikke

Anmeld

14. maj 2012

MortilElias2010

K&S skriver:

Børnene må da slet ikke ligge udenfor i barnevogn efter de er fyldt 2 år, fordi de da ikke længere må være fastspændt...! 

DET vidste jeg ikke

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

mybaby-girl skriver:

nej, ikk lige med det samme .. da vi fik oliver sov han i lift og kan ikk huske hvornår, men på et tidspunkt satte vi liften oppe i tremmesengen, så han lærte den at kende inden han skulle til at sove i den ....

men ja det kunne jo være storebror ikk sov i den, når lillemand skal op i tremmeseng ...

min mor har da heldigvis en tremmeseng ståndende, som jeg kan spørge om hun bruger, hvis det går galt

Så ville jeg vente lidt med at købe tremmesengen Det er træls at stå med 2 hvis det ikke er nødvendigt

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

K&S skriver:

Hvorfor må de ikke det?

Anmeld

14. maj 2012

K&S

Nettemor skriver:

Hvorfor må de ikke det?

Det må de ikke her i kommunen - så jeg troede det var over hele landet :-) 

Anmeld

14. maj 2012

K&S

Nettemor skriver:

Hvorfor må de ikke det?

Hverken i DP eller VS :-)

Anmeld

14. maj 2012

eliasogmor

Hverken i DP eller VS :-)

har jeg ikke hørt om før....... det må man godt her....og tænker bare hvis min niece som fylder 2 ikke må have selen på, ryger hun da ud... og i dp i kolding kommune, skal de have sele på ..,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.