Skal til at lave værelse istand ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
31 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

mybaby-girl

Til den lille ny ... Vi har en dreng i forvejen, og venter os en mere til September...

Var til ekstra scanning i sidste uge og hun kunne se at vi får en dreng, vi har alt fra den første, men kommer til at mangle tremmeseng og en barnevogn mere, hvor længe sov jeres børn i både tremmeseng og barnevogn ???

Og hvad købte i mere af til den lille ny ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Nettemor

Hvor gammel er din dreng?

Min dreng er lidt over 2 og sover ikke længere i tremmeseng.. Og det er ikke ofte han sover i barnevogn heller. Han sover bedre inde fordi han er så lang at han ikke ligger godt i barnevognen..

Anmeld

14. maj 2012

MortilElias2010

Min dreng på 2 år og 4 mrd sover i tremmeseng endnu - barnevognen sover han oftest kun i hos dagplejen, og sover inde til middag i weekenderne herhjemme, for syntes også han er alt for lang til at ligge ordentligt i barnevognen, men da dp allerede har et barn der sover inde på samme alder og vist ikke har prøvet det før at have to indesovende børn så sover han stadigvæk i barnevognen udenfor og sover også helt fint og mange timer. 

Anmeld

14. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har ik sovet i tremmeseng siden hun var 2 år og 4 mdr. Barnevognen stoppede hun med at sove i da hun startede i børnehave, som 2,9 år.

Hvor gammel er din den store? 

Her har vi ik rigtig købt noget nyt til den bette, som kommer til sommer! Vh stine

Anmeld

14. maj 2012

Leneur

MortilElias2010 skriver:

Min dreng på 2 år og 4 mrd sover i tremmeseng endnu - barnevognen sover han oftest kun i hos dagplejen, og sover inde til middag i weekenderne herhjemme, for syntes også han er alt for lang til at ligge ordentligt i barnevognen, men da dp allerede har et barn der sover inde på samme alder og vist ikke har prøvet det før at have to indesovende børn så sover han stadigvæk i barnevognen udenfor og sover også helt fint og mange timer. 

Silje sover nu også indenfor med et andet barn på samme alder i dp og så længe de ikke ligger klods op ad hinanden går det fint, selvom de 2 piger nu ville synes det ville være SÅ hyggeligt at ligge ved siden af hinanden, så kan ikke helt forstå jeres dp og ellers kan man da altid sige at du gerne vil have dit barn sover indenfor for at blive vænnet til det inden han kommer i bh, hvor de ligger flere børn sammen.

Anmeld

14. maj 2012

mybaby-girl

StineW79 skriver:

Thea har ik sovet i tremmeseng siden hun var 2 år og 4 mdr. Barnevognen stoppede hun med at sove i da hun startede i børnehave, som 2,9 år.

Hvor gammel er din den store? 

Her har vi ik rigtig købt noget nyt til den bette, som kommer til sommer! Vh stine

Okay, min søn er "kun" 1½år og bliver 2 år til Okt ...

Og eftersom han stadig sover i barnevogn både herhjemme og i dp, og i tremmeseng, så er vi nød til at have en tremmeseng og barnevogn mere ....

Anmeld

14. maj 2012

mybaby-girl

MortilElias2010 skriver:

Oka

Men de siger jo også at nogle børn kan sove i deres barnevogn til de er 3 år ... på 97 cm

Anmeld

14. maj 2012

mybaby-girl

Nettemor skriver:

Hvor gammel er din dreng?

Min dreng er lidt over 2 og sover ikke længere i tremmeseng.. Og det er ikke ofte han sover i barnevogn heller. Han sover bedre inde fordi han er så lang at han ikke ligger godt i barnevognen..

Min søn er 1½år og sover stadig i tremmeseng, han sover fint, når han endelig er faldet hen

Og barnevognen ligger han stadig godt i ..

Så vi skal have en tremmeseng og barnevogn hjem til den ny

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

mybaby-girl skriver:

Min søn er 1½år og sover stadig i tremmeseng, han sover fint, når han endelig er faldet hen

Og barnevognen ligger han stadig godt i ..

Så vi skal have en tremmeseng og barnevogn hjem til den ny

Jeg kan godt forstå du vil ha ny barnevogn.. Men Skal den nye bebs direkte i tremmeseng ? For ellers er der jo sandsynlighed for at storebror ikke længere sover i den længere

Anmeld

14. maj 2012

mybaby-girl

Nettemor skriver:

Jeg kan godt forstå du vil ha ny barnevogn.. Men Skal den nye bebs direkte i tremmeseng ? For ellers er der jo sandsynlighed for at storebror ikke længere sover i den længere

nej, ikk lige med det samme .. da vi fik oliver sov han i lift og kan ikk huske hvornår, men på et tidspunkt satte vi liften oppe i tremmesengen, så han lærte den at kende inden han skulle til at sove i den ....

men ja det kunne jo være storebror ikk sov i den, når lillemand skal op i tremmeseng ...

min mor har da heldigvis en tremmeseng ståndende, som jeg kan spørge om hun bruger, hvis det går galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.