Go' morgen eller det der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

ja... lige en tand for morgenfriske... men sådan er det jo... solsorten sidder samme sted hver morgen og hver aften og fløjter

Sikke hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Kay

Nessie skriver:

Ingen middagslur til mig, jeg skulle bare på arbejde. Æv.

Jeg er ellers også mega træt i dag. Gik i seng lidt over 10 i aftes, og kunne selvfølgelig ikke lige falde i søvn med det samme.

Da jeg endelig faldt i søvn, begyndte katten at gå og miave, hun kunne ikke finde os, havde åbenbart ikke opdaget vi var gået i seng  Ok, hun er heller ikke særlig klog
Så blev hun ellers hyper aktiv og fandt alt muligt at lege med. Manden sov fra mit renden rundt efter katten, fjerne ting hun kunne finde på at lege med og sende hende i stuen hvor hun ikke forstyrrer nogen, men lige lidt hjalp det. Faldt da endelig i søvn ved halv et tiden, for så at blive vækket kl 6 af en frisk dreng

Håber katten har tænkt sig at sove i nat, ellers har jeg snart kæmpe indkøbsposer under øjnene

uhhh ha lydder ik sjovt

håber katten sover i nat

Anmeld

14. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Sikke hyggeligt

ja det er det

Anmeld

14. maj 2012

Nessie

Kay skriver:

uhhh ha lydder ik sjovt

håber katten sover i nat

Hun skal lære at bruge kattelemmen, så hun kan rende med den anden kat ud og fyre sin energi af derude, men der er åbenbart noget med perserkatte, dumhed og kattelemme.

Nu har jeg haft to perserkatte, og det der med kattelemme er bare ikke noget de lige kan finde ud af, og så er de altså dummere end gennemsnittet  Men utroligt søde og kælne

Anmeld

14. maj 2012

Kay

Nessie skriver:

Hun skal lære at bruge kattelemmen, så hun kan rende med den anden kat ud og fyre sin energi af derude, men der er åbenbart noget med perserkatte, dumhed og kattelemme.

Nu har jeg haft to perserkatte, og det der med kattelemme er bare ikke noget de lige kan finde ud af, og så er de altså dummere end gennemsnittet  Men utroligt søde og kælne

hihi... ja de lydder da ik for klog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.