Go' morgen eller det der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

LotusCPH

Var selv oppe halv 6 - havde lige en mand og to børn der sku afsted - puuha om at huske det hele - turdag i børnehaven, og den store skal til fodbold efter SFO - jeg selv skal til øredoktor og noget 80er tupperware med kærestens kusine - Puuha - Så tager lige en lur - 

Men godt der er flere derude der er friske hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Kay

Princesspigen skriver:

ja mon ikke.. kommer ned hjem efter svømmere og tager en middags lur "sammen med dig"

det lydder hyggeligt

Anmeld

14. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Var selv oppe halv 6 - havde lige en mand og to børn der sku afsted - puuha om at huske det hele - turdag i børnehaven, og den store skal til fodbold efter SFO - jeg selv skal til øredoktor og noget 80er tupperware med kærestens kusine - Puuha - Så tager lige en lur - 

Men godt der er flere derude der er friske hehe

jeg nupper også en lur senere... lige nu er jeg for frisk  men stadig lalleglad

har lige fået tid hos lægen til manden... så ham skal jeg lige havde afsted her senere...

Anmeld

14. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

det lydder hyggeligt

ja ik

Anmeld

14. maj 2012

Kay

fik nået rigtig meget i dag...

kørte kæresten til læge... og det er bare en dum virus... og fik så selv lige afleveret urin prøve fordi de har mistanke om at jeg har urinvejs infiktion... men har i altfald fået svamp

så har jeg vasket nogle af stofbleer'ner og lagnerne pink farvede og fundet det frem der skal farves lilla

har vasket alt tøsepigens tøj i 56 og 62 og puttet et stører i kasser....

fået styr på hvad vi har og hvad vi mangler og været i ikea og købe nyt sengetøj til os... det har været i rastordre længe men nåede lig ud og fik den sidste pakke på hylden... + en toilet børste og en hylde til lille-pigens ting til badeværelset...

har drillet kæresten en del... og bare været hybre hele dagen... bortset fra en middagslur på 1½ time... kan ik huske hvornår jeg sidst havde så meget energi...

men har også måtte passe på mig selv og bækkenet... det er jo begrænset hvad jeg kan og må

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

er total lallet her til morgen....

faldt i søvn lidt over 12 i går.... og har hele natten ligget ved siden at en mand der hostede så meget at jeg var bange for at hans lunger var ved at imigrere.... og når ja... så skulle lillepigen da lige ligge sig og mase lidt ekstre på mors blære så der skulle da 6 tisse"pauser" til

men fint nok... jeg kan jo sove længe....  eller det kunne jeg så ik... vågnede kl 6... og var lys vågen og ikke mindst mega sulten  

nøj hvor bliver jeg bare iriterende at være sammen med i dag  

og da jeg ik skal noget serligt... kommer jeg nok til at sidde her foran computeren og drille alle jer

Sikke et sødt indlæg. Grinede da jeg så det .. Hihii

Jeg kunne heller ikke sove i nat, da ham bjørnen skulle snorke så højt at det skærede i ørerne.. 

Anmeld

14. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Sikke et sødt indlæg. Grinede da jeg så det .. Hihii

Jeg kunne heller ikke sove i nat, da ham bjørnen skulle snorke så højt at det skærede i ørerne.. 

hihi det kender ejg godt fuglene i haven vågnede kl 3.30 i dag hygeligt... kan dog sagtens sove fra dem... og fra snorken... men ikke hosten...

nu må vi se hvor meget jeg får lov at sove i nat

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

hihi det kender ejg godt fuglene i haven vågnede kl 3.30 i dag hygeligt... kan dog sagtens sove fra dem... og fra snorken... men ikke hosten...

Jeg havde sovet om dagen pga al min sygdom.. Så jeg kunne ikke sove.. Så skærede det bare ind i hjernen ..  

Sikke nogle friske fugle i har  

Anmeld

14. maj 2012

Nessie

Kay skriver:

Ingen middagslur til mig, jeg skulle bare på arbejde. Æv.

Jeg er ellers også mega træt i dag. Gik i seng lidt over 10 i aftes, og kunne selvfølgelig ikke lige falde i søvn med det samme.

Da jeg endelig faldt i søvn, begyndte katten at gå og miave, hun kunne ikke finde os, havde åbenbart ikke opdaget vi var gået i seng  Ok, hun er heller ikke særlig klog
Så blev hun ellers hyper aktiv og fandt alt muligt at lege med. Manden sov fra mit renden rundt efter katten, fjerne ting hun kunne finde på at lege med og sende hende i stuen hvor hun ikke forstyrrer nogen, men lige lidt hjalp det. Faldt da endelig i søvn ved halv et tiden, for så at blive vækket kl 6 af en frisk dreng

Håber katten har tænkt sig at sove i nat, ellers har jeg snart kæmpe indkøbsposer under øjnene

Anmeld

14. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Jeg havde sovet om dagen pga al min sygdom.. Så jeg kunne ikke sove.. Så skærede det bare ind i hjernen ..  

Sikke nogle friske fugle i har  

ja... lige en tand for morgenfriske... men sådan er det jo... solsorten sidder samme sted hver morgen og hver aften og fløjter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.