Go' morgen eller det der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. maj 2012

Kay

er total lallet her til morgen....

faldt i søvn lidt over 12 i går.... og har hele natten ligget ved siden at en mand der hostede så meget at jeg var bange for at hans lunger var ved at imigrere.... og når ja... så skulle lillepigen da lige ligge sig og mase lidt ekstre på mors blære så der skulle da 6 tisse"pauser" til

men fint nok... jeg kan jo sove længe....  eller det kunne jeg så ik... vågnede kl 6... og var lys vågen og ikke mindst mega sulten  

nøj hvor bliver jeg bare iriterende at være sammen med i dag  

og da jeg ik skal noget serligt... kommer jeg nok til at sidde her foran computeren og drille alle jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

metski83

Kay skriver:

faldt i søvn lidt over 12 i går.... og har hele natten ligget ved siden at en mand der hostede så meget at jeg var bange for at hans lunger var ved at imigrere.... og når ja... så skulle lillepigen da lige ligge sig og mase lidt ekstre på mors blære så der skulle da 6 tisse"pauser" til

men fint nok... jeg kan jo sove længe....  eller det kunne jeg så ik... vågnede kl 6... og var lys vågen og ikke mindst mega sulten  

og da jeg ik skal noget serligt... kommer jeg nok til at sidde her foran computeren og drille alle jer

Haha godmorgen og god dag til dig 

Anmeld

14. maj 2012

MyLove E

Kay skriver:

Ih så kan vi hygge sammen i dag. Jeg har en søn der vågner og har hoste anfald hver aften 20min efter mor lige er faldt i søvn..I nat skreg han i en time i nat hvor jeg ingenting kunne gøre og endte i vores seng til sidst. Hvor han kravle rundt i hovedet på os..

Nå så ikke søn hoster, ja så hoster manden.

Så jeg er også mega træt

Og vi har haft overnattede gæster hele weekenden så huset ligner lort. Men har ingen energi ...

Så måske vi kan hygge sammen her inden i dag

Anmeld

14. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

tror vidst det er godt du skal have en middags lur senere  hihi

selv og det er virkelig hyggeligt med en lidt overtræt besked her  hihi

Anmeld

14. maj 2012

Kay

metski83 skriver:

Haha godmorgen og god dag til dig 

mange tak og i lige måde

Anmeld

14. maj 2012

Kay

Tauf skriver:

Ih så kan vi hygge sammen i dag. Jeg har en søn der vågner og har hoste anfald hver aften 20min efter mor lige er faldt i søvn..I nat skreg han i en time i nat hvor jeg ingenting kunne gøre og endte i vores seng til sidst. Hvor han kravle rundt i hovedet på os..

Nå så ikke søn hoster, ja så hoster manden.

Så jeg er også mega træt

Og vi har haft overnattede gæster hele weekenden så huset ligner lort. Men har ingen energi ...

Så måske vi kan hygge sammen her inden i dag

se det undre mig jo... for jeg er ik træt... jeg er over energisk...  meget underligt...

Anmeld

14. maj 2012

Kay

Princesspigen skriver:

tror vidst det er godt du skal have en middags lur senere  hihi

selv og det er virkelig hyggeligt med en lidt overtræt besked her  hihi

ja bliver jo nok træt igen på et tidspunkt...  så middagsluren bliver sikkert god

Anmeld

14. maj 2012

MyLove E

Kay skriver:

se det undre mig jo... for jeg er ik træt... jeg er over energisk...  meget underligt...

Hvor når der det du skal føde?? Ca. 4 uger før jeg skulle føde stod jeg også op kl 5 og gjorde hele køkkenet rent:-):-)

Anmeld

14. maj 2012

Kay

Tauf skriver:

Hvor når der det du skal føde?? Ca. 4 uger før jeg skulle føde stod jeg også op kl 5 og gjorde hele køkkenet rent:-):-)

helst først i starten af august... har termin 7 august  så det håber jeg da ik er nu...

Anmeld

14. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

ja bliver jo nok træt igen på et tidspunkt...  så middagsluren bliver sikkert god

ja mon ikke.. kommer ned hjem efter svømmere og tager en middags lur "sammen med dig"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.