At gøre det forbi........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

OktoberMor

NejNejNej! Se det lige engang fra din egen side af, tænk hvis det var din kæreste som har gjort dette mod dig? hvordan ville du ha det?..

Hvis du havde så meget lyst til en anden, og ikke at være sammen med din kæreste mere, hvorfor dælen har du så ikke forladt ham noget før, han må jo føle sig fuldstændig til grin nu! SOrry, men i denne situation får du ikke min støtte i, jeg syntes det er forfærdeligt gjort og du bør egentlig bare fortælle ham sandheden, og så må du tag imod det lort du får afvide fra ham, for det har du fuldt ud fortjent... ( Ja, undskyld mig, men er nok ikke den eneste der har det på den måde! Det er intet personligt, men du skulle nok lige at lære at se det fra andres side af først!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Vivian87

Anonym skriver:

Det er ikke i orden - heller ikke som teenager. Og det er jeg godt klar over. Jeg er 18 år, og ved at det jeg har gjort er forkert.

Har du så, for jeres begges skyld, fået taget dig sammen og gjort det forbi??

Det er jo hverken fair for ham eller dig selv at blive i et forhold hvor dit hjerte ikke er med?!

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Har du så, for jeres begges skyld, fået taget dig sammen og gjort det forbi??

Det er jo hverken fair for ham eller dig selv at blive i et forhold hvor dit hjerte ikke er med?!

Jeg har intet sagt eller gjort endnu. Jeg har tænkt mig at trækkedvd'en nogle dage endnu, for ikke at ødelægge humøret til et stort arrangement som finder sted meget snart. 

Anmeld

15. maj 2012

.....

Når man først er utro, er det et klart tegn på at du ikke har de følelser for din kæreste, som man burde have, ellers ville man ikke gøre sådan noget.

Synes selvfølgelig at du skal slå op med ham, men synes ikke at der er behov for at du oveni dette, fortæller at du har været utro. Du går alligevel fra ham, så at fortælle oveni at du har været utro ville kun få ham til at føle sig endnu mere

Anmeld

15. maj 2012

morethanperfect

Ej come on .. 
Hvorfor være sin kæreste utro ?? ALLE ved udemærket godt det er fuldstændig forkert , men hvorfor blir folk ved med at gøre det ?? ..
Syns det er virkelig synd for din kæreste !! Og især at du går og holder ham for nar , LIDT ENDNU ! Det har han bar ikke fortjent .
Jeg ville klart fortælle ham det med samme , og ikke liige vente lidt bare fordi du ik vil ødelægge hans humør .
Undskyld mit sprog , utroskab pisser mig bare af !  

Anmeld

15. maj 2012

Maria-s

Kære TS. Som så mange skriver er det du har gjort nok ikke det smarteste i verdenen. Det er jeg nu også sikker på du godt selv ved. Ellers ville du jo nok ikke skrive anonymt.... at du begynder at snakke om fyren du var sammenm med og om at han ikke viser interesse mere, er nok ikke det mest passende, for alle mener du kun burde tænke på din kæreste. Men måske du bare nævner det, fordi grunden til du VAR utro, var fordi han fik dig til at føle dig attraktiv, dejlig og elskelig?.. Det er ikke OK at være utro, for man kan risikere at såre et andet menneske så utrolig meget. Men omvendt er vi alle mennesker og alle har vel på et eller andet tidspunkt i deres liv, lavet noget de var mindre stolte af og som de inderst inde godt vidste ville såre et andet menneske.

Mit forslag er det samme som alle de andres; få afsluttet dit forhold til din kæreste, dit sidespring har nok været med til at afklare at det burde være sluttet for længe siden. Umiddelbart mener jeg ikke det gavner noget for ham at du fortæller om dit sidespring, så kan du undgå det, så lad være med at såre ham mere end højst nødvendigt. 

Held og lykke med det hele TS. Og få det nu sagt. Det er synd både for dig og din kæreste at du bliver ved med at trække den.

Og husk nu; lad nu være med at dunke dig selv oven i hovedet for evigt. Lær af din fejl og vær en god kærste i fremtidige forhold. Det kræver mod at tale om når det ikke går godt, men man skylder hinanden det.

Held og lykke fremover med kærligheden 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Det er hermed gjort forbi....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.