Kære TS. Som så mange skriver er det du har gjort nok ikke det smarteste i verdenen. Det er jeg nu også sikker på du godt selv ved. Ellers ville du jo nok ikke skrive anonymt.... at du begynder at snakke om fyren du var sammenm med og om at han ikke viser interesse mere, er nok ikke det mest passende, for alle mener du kun burde tænke på din kæreste. Men måske du bare nævner det, fordi grunden til du VAR utro, var fordi han fik dig til at føle dig attraktiv, dejlig og elskelig?.. Det er ikke OK at være utro, for man kan risikere at såre et andet menneske så utrolig meget. Men omvendt er vi alle mennesker og alle har vel på et eller andet tidspunkt i deres liv, lavet noget de var mindre stolte af og som de inderst inde godt vidste ville såre et andet menneske.
Mit forslag er det samme som alle de andres; få afsluttet dit forhold til din kæreste, dit sidespring har nok været med til at afklare at det burde være sluttet for længe siden. Umiddelbart mener jeg ikke det gavner noget for ham at du fortæller om dit sidespring, så kan du undgå det, så lad være med at såre ham mere end højst nødvendigt.
Held og lykke med det hele TS. Og få det nu sagt. Det er synd både for dig og din kæreste at du bliver ved med at trække den.
Og husk nu; lad nu være med at dunke dig selv oven i hovedet for evigt. Lær af din fejl og vær en god kærste i fremtidige forhold. Det kræver mod at tale om når det ikke går godt, men man skylder hinanden det.
Held og lykke fremover med kærligheden 
Anmeld