At gøre det forbi........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

MortilElias2010

Darling<3 skriver:

Hvor har jeg ondt af din kæreste..!

Han går ud fra at han kan stole på dig og den tillid du får af ham, tøre du dig i røven med Håber han finder ud af hvad du har lavet!!

"beklager" mit sprog.

Er helt enig. Syntes slet ikke det er ok. Jo hvis man er teenager og roder rundt - og ikke ved hvad det betyder - konsekvenstænkning osv. men ikke når man er bevidst om hvad man foretager sig.

Til TS: Det er ikke fair og ikke i orden. Vil mene at du selv fortæller ham det - fremfor han selv skal finde ud af det. Det er hans valg om I skal fortsætte, ikke dit! Sandheden skal nok komme frem. Og i og med at du faktisk tænker på den anden, hvad han mener, syntes etc antager jeg at du ikke syntes det var en fejltagelse og på det nærmeste ikke angrer at du er endt med en anden.. det er stygt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

MortilElias2010

Antonsmor <3 skriver:

Det eneste rigtige at gøre "var" at forlade din kæreste FØR du var sammen med en anden/ny. Nu hvor du HAR været ham utro, er det eneste rigtige at du fortæller ham det ! ALT andet er respektløst !

Anmeld

14. maj 2012

JanetBJ

Dårlig situation, utroskab er ALDRIG i orden, selvom dit nuværende forhold går dårligt.

Få droppet ham og få styr på dit liv , ærlig talt fortjener din nuværende kæreste bedre .. Ingen burde blive udsat for utroskab ...

Anmeld

14. maj 2012

modesty

Kære TS. Vi er alle mennesker og vi kan alle begå fejl. Det er nederen at være sin kæreste utro, men det kan ske i et øjebliks svaghed. Det er svært at tage skridtet at gå fra sin kæreste, og nogle gange skal der ske noget radikalt før man indser at det er det rigtige at gøre.

Jeg ville ikke fortælle kæresten at du har været sammen med en anden. Hvis I alligevel skal gå fra hinanden og forholdet er slut, kan han ikke bruge det til noget andet end at få et kæmpe hak i stoltheden.

Anmeld

14. maj 2012

TeamRocket

Slå op.. der er ingen grund til at såre ham yderligere ved at forsætte med at holde ham for nar. Jo flere dage der går hvor du ikke er ærlig- jo flere dage i helvede sætter du ind på karma-kontoen Og jo, hvad du gør, kommer altid igen. Få fortalt ham det. Jeres forhold er tydeligvis ikke så godt så måske han ligefrem er enig og bliver lettet over han ikke behøver forlade dig?

Anmeld

14. maj 2012

Troldemommi

Du ligger som du har redt, nu mangler du bare at fortælle det til din kæreste (stakkels fyr) og så må i tage den derfra

Hvis jeg var ham ville jeg smutte, du har ikke fortjent ham :-(

Monica

Anmeld

14. maj 2012

Maja_4000

JEG synes at du skal se at komme ud af det forhold .. Men lad være med at fortælle at du har været sammen med en anden .. Der er ingen grund til at sparke en mand som ligger ned

Held og lykke med det hele

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Er enig her. Og hvorfor er det lige at folk ikke går fra hinanden inden de dummer sig? Nej selvfølgelig skal du ikke være sammennår du har lyst til andre. Også bare det at du ikke engang inden fortalte gutten duhavde en anden inden. Ja dybt dumt

Fyren vidsteopholdt at jeg havde en kæreste. Han havde bare glemt det. Det fik han så afvide igen da lysten kom, men vi endte med at fortsætte alligevel. Først bagefter blev han afvisende.

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Er helt enig. Syntes slet ikke det er ok. Jo hvis man er teenager og roder rundt - og ikke ved hvad det betyder - konsekvenstænkning osv. men ikke når man er bevidst om hvad man foretager sig.

Til TS: Det er ikke fair og ikke i orden. Vil mene at du selv fortæller ham det - fremfor han selv skal finde ud af det. Det er hans valg om I skal fortsætte, ikke dit! Sandheden skal nok komme frem. Og i og med at du faktisk tænker på den anden, hvad han mener, syntes etc antager jeg at du ikke syntes det var en fejltagelse og på det nærmeste ikke angrer at du er endt med en anden.. det er stygt.

Det er ikke i orden - heller ikke som teenager. Og det er jeg godt klar over. Jeg er 18 år, og ved at det jeg har gjort er forkert.

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fyren vidsteopholdt at jeg havde en kæreste. Han havde bare glemt det. Det fik han så afvide igen da lysten kom, men vi endte med at fortsætte alligevel. Først bagefter blev han afvisende.

* vidste godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.