At gøre det forbi........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.776 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har længe gået med tanken om, at det ikke skal være mig og min kæreste. Jeg har også snakket med ham om det en gang før, at jeg ikke følte den forelskelse og kærlighed som burde være der.  

Jeg har nu sat mig selv i den lortesituation at jeg har hygget med en anden. Jeg var igår til en fest med overnatning, og jeg endte med at sove sammen med en fyr. I starten puttede vi bare harmløst hvor han nussede mig lidt i håret, men vi endte med at hygge lidt mere end det.

Jeg har det dårligt med at jeg har gjort det mod min kæreste, men på den anden side føler jeg også bare at jeg ikke skal blive i forholdet, jeg jeg havde jo lyst til at være sammen med fyren. Jeg følte mig rigtig tiltrukket af fyren, og jeg nød at være sammen med ham. 

Men der er også bare luge det, at fyren blev lidt afvisende efter at have fundet ud af at jeg har en kæreste. Så nu ved jeg heller ikke rigtigt om der er noget der. 

Hvordan skal jeg dog fortælle min kæreste der? Og hvordan takler jeg fyren oveni?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Darling<3

Hvor har jeg ondt af din kæreste..!

Han går ud fra at han kan stole på dig og den tillid du får af ham, tøre du dig i røven med Håber han finder ud af hvad du har lavet!!

"beklager" mit sprog.

Anmeld

13. maj 2012

Nattøs

Darling<3 skriver:

Hvor har jeg ondt af din kæreste..!

Han går ud fra at han kan stole på dig og den tillid du får af ham, tøre du dig i røven med Håber han finder ud af hvad du har lavet!!

"beklager" mit sprog.

Er enig her. Og hvorfor er det lige at folk ikke går fra hinanden inden de dummer sig? Nej selvfølgelig skal du ikke være sammennår du har lyst til andre. Også bare det at du ikke engang inden fortalte gutten duhavde en anden inden. Ja dybt dumt

Anmeld

13. maj 2012

Bassemor<3

Det eneste rigtige at gøre "var" at forlade din kæreste FØR du var sammen med en anden/ny. Nu hvor du HAR været ham utro, er det eneste rigtige at du fortæller ham det ! ALT andet er respektløst !

Anmeld

13. maj 2012

Loa

Rigtig øv situation.

Syntes det er smadder synd for din kæreste.... INGEN fortjener at blive udsat for utroskab

Syntes klart du skulle have slået op med din kæreste inden, men nu det er for sent, så gør det i hvert fald nu. 

Hvis du har tænkt dig at slå op, tror jeg ikke jeg ville fortælle ham om utroskaben, det sårer ham måske mere end det "gavner" hvis du forstår. 

Men slå op med din kæreste så han kan finde en, som har det ligesom ham selv. Og så kan du date og hygge med andre, uden at skulle have dårlig samvittighed....

Anmeld

13. maj 2012

FruK

Jeg kan sådan set godt forstå, at den anden er blevet lidt lunken ved at få at vide, at du har en kæreste. Det er jo at holde dem begge for nar.

Jeg synes du skal se at få afsluttet dit forhold - der burde su selvfølgelig have gjort imens det stadig kunne gøres på en ordentlig måde. Og så kan du bekymre dig om ham den anden, når du har fået tingene på plads og afsluttet med din kæreste.

Anmeld

13. maj 2012

tarkoflen

Jeg synes bare du skal komme ud af det forhold og det skulle du have gjort i fredags, når du kan finde på at være sammen med en anden!

Jeg synes bestemt ikke du skal fortælle din kæreste, at du har været en idiot! Der er ingen grund til at gøre ham mere ondt, end at du går fra ham! Med mindre, at han bliver ved med at tro, at I skal være sammen igen, så skal han have lov til at vide, at du ikke er det værd, og at I skal videre hver for sig.

Og så kan jeg godt forstå, at ham du var sammen med, blev afvisende, da du først bagefter fortalte ham, at du havde en kæreste, så havde jeg sgu også trukket mig med det samme!

Beklager hvis du synes jeg er hård ved dig, men sandheden er nogle gange ilde hørt

Anmeld

13. maj 2012

Ciss

Anonym skriver:

Jeg har længe gået med tanken om, at det ikke skal være mig og min kæreste. Jeg har også snakket med ham om det en gang før, at jeg ikke følte den forelskelse og kærlighed som burde være der.  

Jeg har nu sat mig selv i den lortesituation at jeg har hygget med en anden. Jeg var igår til en fest med overnatning, og jeg endte med at sove sammen med en fyr. I starten puttede vi bare harmløst hvor han nussede mig lidt i håret, men vi endte med at hygge lidt mere end det.

Jeg har det dårligt med at jeg har gjort det mod min kæreste, men på den anden side føler jeg også bare at jeg ikke skal blive i forholdet, jeg jeg havde jo lyst til at være sammen med fyren. Jeg følte mig rigtig tiltrukket af fyren, og jeg nød at være sammen med ham. 

Men der er også bare luge det, at fyren blev lidt afvisende efter at have fundet ud af at jeg har en kæreste. Så nu ved jeg heller ikke rigtigt om der er noget der. 

Hvordan skal jeg dog fortælle min kæreste der? Og hvordan takler jeg fyren oveni?

Har en gang oplevet det "fra den anden side". Min kæreste den gang kom hjem sent om natten og vækkede mig, for han havde så dårlig samvittighed, fordi han altså havde været i gang med en anden pige. Og så sidder han der på sengekanten og næsten græder, fordi han har så ondt af sig selv, at han har det så dårligt med sig selv osv. Det var ret og slet patetisk og jeg mistede en del respekt for ham - så den fremgangsmåde vil jeg ikke anbefale.

Jeg tror absolut, at det er vigtigt, at du tager den vanskelige snak med din kæreste - men prøv at holde det nøgternt og uden anklager. Når du har ryddet op i forholdet til den kant, kan du jo så begynde at spekulere på, hvad den anden fyr tænker og mener.

Lykke til med det hele!

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

Anonym skriver:

lige nu er jeg kold og kontant - jeg fandt i torsdags ud af min kæreste havde været mig utro og bliver derfor MEGET harm over at du fortæller du har været din kæreste utro! kan godt være jeg reagere lidt voldsommere pga. min ret sårbare situation, MEN - uanset HVAD er det bare IKKE i orden at være sin partner utro!!
og det fair nok du ikke føler det skal være jer to for evig, MEN SÅ SIG DET TIL HAM! du kan ikke være bekendt at lege med hans følelser og holde ham for nar på den måde..
end jeres forhold, og det kan kun gå for langsomt!

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg kan sådan set godt forstå, at den anden er blevet lidt lunken ved at få at vide, at du har en kæreste. Det er jo at holde dem begge for nar.

Jeg synes du skal se at få afsluttet dit forhold - der burde su selvfølgelig have gjort imens det stadig kunne gøres på en ordentlig måde. Og så kan du bekymre dig om ham den anden, når du har fået tingene på plads og afsluttet med din kæreste.

Fyren vidste godt at jeg havde en kæreste, men han havde bare glemt det. Jeg var tilbageholdende i starten og fortalte ham hvorfor,men vi fortsatte alligevel. Og først noget tid efternølev han helt afvisende. Så det er "kun" min kæreste jeg har holdt for nar......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.