8 mdr, piver enormt meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

HeidiØ

modesty skriver:

Det er det samme her med min dreng. Hvis vi har en dag hvor vi bare er herhjemme, skal han aktiveres konstant, ellers brokker han sig. Så snart jeg sætter ham i vognen og kører en tur, har han en fest med at kigge på alt omkring os.

Så snart han kan kravle tror jeg at det bliver nemmere bare at blive hjemme, fordi han så selv kan underholde sig bedre.

Ja, lige præcis - så snart man går en tur med vognen og William siddende, så er han bare overlykkelig hihi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

HeidiØ

akskovmose skriver:

Kender du begrebet "tigerspring" har du en smartphone, kan du hente en app der hedder "vidunderlige uger" den findes som bog også.. Den giver en forklaring på hvad der sker med baby, og gode råd til at håndtere de forskellige udviklingsfaser.. 

Sikker på Valdemar rammer det samme "tigerspring" om ganske kort tid.. 

Annette 

Jeg har bogen Sys bare ofte det er andre uger end der står - men reelt er der faktisk et spring helt fra uge 30-40 nærmest.. de overlapper hinanden så meget at man ikke kan se forskel sys jeg

Anmeld

14. maj 2012

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Ja, vi må Sanne .. det er hårdt, men når det bare er en periode, så glæder man sig bare til det er på retur De stakkels små pus - det må også være mærkeligt sådan at skulle lære verden at kende! Men vi har jo alle sammen været der, selvom vi ikke husker det

Det er hårdt, og vi kan desværre ikke se lyset for enden af tunnlen selvom den er der. lige pludselig så er vi ude af tunnlen.

Vi skal bare huske at nyde at de ikke kan undvære os for lige pludselig når vi mindst venter det er de selvstændige og skal nok selv bestmme hvornår mor skal og ikke skal.

Anmeld

14. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ej manner, Laura den bandit! .. sååå hårdt, håber snart det er ovre!

Jamen altså det er bare så skønt Håber godt nok os snart det er over og at far kan bruges igen

Anmeld

14. maj 2012

Mother-love

HeidiØ skriver:

Iih tusind tak for dit svar .. Jep, han kan godt sidde selv. Han er altid med mig ude i køkkenet eller i haven, eller hvad jeg nu laver! God idé med en skuffe han må lege med og tømme .. Det må jeg prøve.

Det er ihvertfald et hit her. For det man ikke må er jo det sjoveste at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.