Isabella var også sådan omkring den alder. Det er gået over også i forbindelse med at hun startede i vs. Jeg tror det er tegn på at han keder sig. Men igen skal du også passe på at hun ikke "leger for meget " med ham, for det vil gøre at han får mere svært ved at aktivere sig selv. Jeg er glad for isabella startede i vs i den alder for så er vi sluppet med det piveri.
Men hvis jeg var dig ville jeg lade ham ligge og pive lidt for så finder han ud af at du ikke kommer bare fordi han piver og han lærer at lege selv. Isabella var nemlig ligedan i weekenderne. Vi legede med hende men når vi synes at hun godt selv kunne sidde lidt lod vi hende brokke sig i noget tid før vi tog hende op eller legede med hende igen. Kan han sidde selv? For så kunne du jo tage ham med ud hvor du er og lade ham lave det "samme" som dig. Altså lægger du tøj sammen så gør det evt. I sengen og sæt ham ved siden af og leg tittebøhh med ham indimellem du lægger tøjet sammen.
Hvis du er i køkkenet så sæt ham så han er ved siden af dig og giv ham evt. En skål og en grydeske. Ellers giv ham måske lov til at tømme et skab.
Den virker altid herhjemme. Vi har et skab hvor der ligger ting i som isabella godt må lege med og så åbner vi skabet og sætter hende foran og puha hun kan få lang tid til at gå med det. Hun synes det er helt fantastisk
Så mit råd er lad ham være med i det du laver.
Anmeld