8 mdr, piver enormt meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

HeidiØ

SaNiNa skriver:

Sådan er det også her det er værst om aften når hun skal puttes.

Snakkede min min sp om det i tirsdages selvom Nicklas også hvade sådan en periode omkring de 7-9 måneder. nå men sp sagde det var meget almindeligt at de hvade et større mor behov mellem 7-10 måneder da de begynder at blive mere bevist om tingene, de udhvilker sig så meget på så kort tid så de bruger "mor" til at finde støtte og det kendte hos.

Så vi må vist bare bide tænderne sammen og være derfor vores basser så må rengøringen komme på et andet tidspunkt.

Vi trænger også til at få støvsuget vasket tøj har vi heldigvis nået lidt af i eftermiddag, men nu må resten vente på vi igen får tid.

Ja, vi må Sanne .. det er hårdt, men når det bare er en periode, så glæder man sig bare til det er på retur De stakkels små pus - det må også være mærkeligt sådan at skulle lære verden at kende! Men vi har jo alle sammen været der, selvom vi ikke husker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Maja88

HeidiØ skriver:

Arh men hva hulan vil du så kalde det? Han er jo hverken sur eller ked, han piver bare..

Kender godt til begrebet sep.angst som er her mellem 7-9 mdr.. giver ham suuuper meget opmærksomhed Ville bare høre om andre var i samme båd, det er jo altid rart lige at høre..

jamen han kalder jo på din opmærksomhed...

jeg ville kalde det hans måde at kunne kommunikere på

Anmeld

13. maj 2012

HeidiØ

Maja88 skriver:

jamen han kalder jo på din opmærksomhed...

jeg ville kalde det hans måde at kunne kommunikere på

Okay .. jamen så skriver vi bare "han sidder og kommunikere hele dagen" Hehe.. jeg er helt med på hvad du mener.. jeg ved også godt det er helt alm lige nu Men det kommer jo alligevel "bag på en" når perioden så kommer

Anmeld

13. maj 2012

Mother-love

Isabella var også sådan omkring den alder. Det er gået over også i forbindelse med at hun startede i vs. Jeg tror det er tegn på at han keder sig. Men igen skal du også passe på at hun ikke "leger for meget " med ham, for det vil gøre at han får mere svært ved at aktivere sig selv. Jeg er glad for isabella startede i vs i den alder for så er vi sluppet med det piveri.
Men hvis jeg var dig ville jeg lade ham ligge og pive lidt for så finder han ud af at du ikke kommer bare fordi han piver og han lærer at lege selv. Isabella var nemlig ligedan i weekenderne. Vi legede med hende men når vi synes at hun godt selv kunne sidde lidt lod vi hende brokke sig i noget tid før vi tog hende op eller legede med hende igen. Kan han sidde selv? For så kunne du jo tage ham med ud hvor du er og lade ham lave det "samme" som dig. Altså lægger du tøj sammen så gør det evt. I sengen og sæt ham ved siden af og leg tittebøhh med ham indimellem du lægger tøjet sammen.
Hvis du er i køkkenet så sæt ham så han er ved siden af dig og giv ham evt. En skål og en grydeske. Ellers giv ham måske lov til at tømme et skab.
Den virker altid herhjemme. Vi har et skab hvor der ligger ting i som isabella godt må lege med og så åbner vi skabet og sætter hende foran og puha hun kan få lang tid til at gå med det. Hun synes det er helt fantastisk

Så mit råd er lad ham være med i det du laver.

Anmeld

13. maj 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Netop Rikke! Åh ha, det er den hårdeste periode indtil nu, synes jeg. Glæder mig til det er ovre!! Godt at høre Oliver er på samme måde (selvom det self er træls)

Enig! Synes også at det er den hårdeste periode, især fordi Oliver vågner mange gange om natten og vil op og putte  

Men lad os håbe det snart er ovre

Anmeld

13. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Åh min lille dreng er allerede 8 mdr idag! Jeg forstår sleeeet ikke hvor tiden bliver af!!

Sagen er den at han piver SÅ meget i løbet af dagen - medmindre jeg leger med ham, er på tur osv.. Men der er bare nogle dage man altså liiiige skal vaske tøj, gøre rent.. andre huslige ting, I ved... og hvis han skal aktivere sig selv - så går piveriet løs!

Sys virkelig jeg leget meget med ham - har ham meget med ude.. også hos andre folk!

Han spiser godt, kommer af med afføring... han kravler endnu ikke (forsøger ihærdigt)... og er en ellers glad dreng. Men blir simpelthen så frustreret over det piveri der... virker mega utilfreds!

Hva søren kan nage ham? Keder han sig? :/ Er han selv træt af han ik kan kravle?

Der må ha været nogle i samme situation som kan berolige med det BARE er en periode

Årh det lyder meget hjemligt, Laura ska os bare aktiveres all the time og aller helst af mor Er ved at blive vanvittig Tror bare det er en periode de lige ska igennem

Anmeld

13. maj 2012

modesty

HeidiØ skriver:

Åh min lille dreng er allerede 8 mdr idag! Jeg forstår sleeeet ikke hvor tiden bliver af!!

Sagen er den at han piver SÅ meget i løbet af dagen - medmindre jeg leger med ham, er på tur osv.. Men der er bare nogle dage man altså liiiige skal vaske tøj, gøre rent.. andre huslige ting, I ved... og hvis han skal aktivere sig selv - så går piveriet løs!

Sys virkelig jeg leget meget med ham - har ham meget med ude.. også hos andre folk!

Han spiser godt, kommer af med afføring... han kravler endnu ikke (forsøger ihærdigt)... og er en ellers glad dreng. Men blir simpelthen så frustreret over det piveri der... virker mega utilfreds!

Hva søren kan nage ham? Keder han sig? :/ Er han selv træt af han ik kan kravle?

Der må ha været nogle i samme situation som kan berolige med det BARE er en periode

Det er det samme her med min dreng. Hvis vi har en dag hvor vi bare er herhjemme, skal han aktiveres konstant, ellers brokker han sig. Så snart jeg sætter ham i vognen og kører en tur, har han en fest med at kigge på alt omkring os.

Så snart han kan kravle tror jeg at det bliver nemmere bare at blive hjemme, fordi han så selv kan underholde sig bedre.

Anmeld

13. maj 2012

akskovmose

Kender du begrebet "tigerspring" har du en smartphone, kan du hente en app der hedder "vidunderlige uger" den findes som bog også.. Den giver en forklaring på hvad der sker med baby, og gode råd til at håndtere de forskellige udviklingsfaser.. 

Sikker på Valdemar rammer det samme "tigerspring" om ganske kort tid.. 

Annette 

Anmeld

14. maj 2012

HeidiØ

michelledam skriver:

Isabella var også sådan omkring den alder. Det er gået over også i forbindelse med at hun startede i vs. Jeg tror det er tegn på at han keder sig. Men igen skal du også passe på at hun ikke "leger for meget " med ham, for det vil gøre at han får mere svært ved at aktivere sig selv. Jeg er glad for isabella startede i vs i den alder for så er vi sluppet med det piveri.
Men hvis jeg var dig ville jeg lade ham ligge og pive lidt for så finder han ud af at du ikke kommer bare fordi han piver og han lærer at lege selv. Isabella var nemlig ligedan i weekenderne. Vi legede med hende men når vi synes at hun godt selv kunne sidde lidt lod vi hende brokke sig i noget tid før vi tog hende op eller legede med hende igen. Kan han sidde selv? For så kunne du jo tage ham med ud hvor du er og lade ham lave det "samme" som dig. Altså lægger du tøj sammen så gør det evt. I sengen og sæt ham ved siden af og leg tittebøhh med ham indimellem du lægger tøjet sammen.
Hvis du er i køkkenet så sæt ham så han er ved siden af dig og giv ham evt. En skål og en grydeske. Ellers giv ham måske lov til at tømme et skab.
Den virker altid herhjemme. Vi har et skab hvor der ligger ting i som isabella godt må lege med og så åbner vi skabet og sætter hende foran og puha hun kan få lang tid til at gå med det. Hun synes det er helt fantastisk

Så mit råd er lad ham være med i det du laver.

Iih tusind tak for dit svar .. Jep, han kan godt sidde selv. Han er altid med mig ude i køkkenet eller i haven, eller hvad jeg nu laver! God idé med en skuffe han må lege med og tømme .. Det må jeg prøve.

Anmeld

14. maj 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Årh det lyder meget hjemligt, Laura ska os bare aktiveres all the time og aller helst af mor Er ved at blive vanvittig Tror bare det er en periode de lige ska igennem

Ej manner, Laura den bandit! .. sååå hårdt, håber snart det er ovre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.