Hvad putter du i almindelig lagkage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Käte

Laijona Äiti skriver:

Jeg er vild med avokado creme eller bær vendt i flødeskum.

Jeg kender også den creme og ja den smager ret godt, men kunne godt tænke mig at vide om du så kun kommer det i, eller hvad kommer du i sammen med?? jeg skal nemlig også lave lagkage til fredag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

MissTas

AalborgPigen skriver:

Ja jeg vil gerne prøve noget nyt til min fødselsdag  

Har prøvet med:

kiwi, banan, creme og nougat 

fløde og rutebiler 

hindbærcreme og chokolade

Hvad putter DU i ?

plejer faks bare alm kagecreme blandet med chokolade og jordbær mmm..

Anmeld

16. maj 2012

MissTas

MissTas skriver:

og så er knuste rutebiler generelt et hit eller knuste makroner smager også godt

Anmeld

16. maj 2012

Muffin_girl

MissTas skriver:

Det er da også helt fint Det kunne jeg sku godt spise  

Anmeld

16. maj 2012

Muffin_girl

MissTas skriver:

og så er knuste rutebiler generelt et hit eller knuste makroner smager også godt

Det kunne jeg godt forestille mig Mums . Har set det engang.. Nåede bar ikke og smage

Anmeld

17. maj 2012

lio

Käte skriver:

Jeg kender også den creme og ja den smager ret godt, men kunne godt tænke mig at vide om du så kun kommer det i, eller hvad kommer du i sammen med?? jeg skal nemlig også lave lagkage til fredag.

Tja... tror ikke jeg plejerniget bestemt, men det andet lag kan jeg godt lide hvis der så er noget med frugtstykker i, f.eks. vanilie/flødecreme med jordbær

Anmeld

21. maj 2012

Käte

Laijona Äiti skriver:

Tja... tror ikke jeg plejerniget bestemt, men det andet lag kan jeg godt lide hvis der så er noget med frugtstykker i, f.eks. vanilie/flødecreme med jordbær

Jeg lavede den med advocado creme i hele lagkagen og kom så friske jordbær i begge lag også, og den var rigtig god det synes gæsterne også (Den blev spist, men ikke den alm. med banan.) den var frisk og sommerli´ kan varmt anbefales

Anmeld

21. maj 2012

lio

Käte skriver:

Jeg lavede den med advocado creme i hele lagkagen og kom så friske jordbær i begge lag også, og den var rigtig god det synes gæsterne også (Den blev spist, men ikke den alm. med banan.) den var frisk og sommerli´ kan varmt anbefales

MUMS....!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.