Hvad putter du i almindelig lagkage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Det lyder rigtigt klamt.. Men lækker klamt  

Det er møj klamt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AalborgPigen skriver:

Jeg skal bestemt ikk have noget med syltetøj  

Men det andet lyder rigtig godt..  

Jeg har også smagt det der mousse.. Det kan jeg også godt lide  

Det er lidt sjovt at se alle de forskellig forslag der kommer.

Her er jeg vokset op med most banan og marmelde, så ka ik forstille mig noget bedre

Men ja har før hørt at det da vist må være en lokal ting! Vh stine

Anmeld

12. maj 2012

MortilCilas

AalborgPigen skriver:

De lyder også lækre Puha der er mange jeg skal prøve nu ...  

Hehe, det er bare igang!

Anmeld

13. maj 2012

Savannah

Altså jeg har lavet den "fejl" at lave en med flødeskum og nutella rørt sammen.. Det var et forsøg og jeg er ikke vild med det. Men tilgengælder forventer børn og voksne at få nutella-drømmen når der serveres lagkage. LOL. Jeg bruger så et helt lag med kiwi, for at afdæmpe vammel-effekten lidt.. Det fungerer ret godt. Men jeg skal altså kun have et enkelt stykke !

Næste gang må deres ønsker altså tilsidesættes for der vil jeg prøve noget nyt. Jeg vil gerne lave den i springform, så vil jeg prøve at skære jordbær i halve også stille dem op.. Sådan her   http://www.magasinetmad.dk/Bagvaerk/Lagkage/0903_Jordbaerlagkage.aspx 
Ved dog ikke helt hvad den ellers skal indeholde..

Anmeld

13. maj 2012

Savannah

Altså jeg har lavet den "fejl" at lave en med flødeskum og nutella rørt sammen.. Det var et forsøg og jeg er ikke vild med det. Men tilgengælder forventer børn og voksne at få nutella-drømmen når der serveres lagkage. LOL. Jeg bruger så et helt lag med kiwi, for at afdæmpe vammel-effekten lidt.. Det fungerer ret godt. Men jeg skal altså kun have et enkelt stykke !

Næste gang må deres ønsker altså tilsidesættes for der vil jeg prøve noget nyt. Jeg vil gerne lave den i springform, så vil jeg prøve at skære jordbær i halve også stille dem op.. Sådan her   http://www.magasinetmad.dk/Bagvaerk/Lagkage/0903_Jordbaerlagkage.aspx 

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Det er lidt sjovt at se alle de forskellig forslag der kommer.

Her er jeg vokset op med most banan og marmelde, så ka ik forstille mig noget bedre

Men ja har før hørt at det da vist må være en lokal ting! Vh stine

Ja der er mange lækre ting syntes jeg .. Jeg kan simpelthen ikke få det syltetøj ned .. heheh .. 

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

MortilCilas skriver:

Hehe, det er bare igang!

Vi skal have lagkage i laaannge baner

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

Sally-Slingshot skriver:

Hihi de andre syntes det er en god fejl kan jeg høre

Den anden ser da ellers lækker ud .. Den kunne jeg godt tænke mig og prøve  

Anmeld

13. maj 2012

Savannah

AalborgPigen skriver:

Hihi de andre syntes det er en god fejl kan jeg høre

Den anden ser da ellers lækker ud .. Den kunne jeg godt tænke mig og prøve  

Jep, det synes de

Den er virkelig en fryd for øjet, den kage!

Anmeld

16. maj 2012

Ønskebarnet12

JEg køber den almindelig vanilie creme til kagen og flødeskum(piskefløde) til at dække kagen

Inde i kagen bruger jeg tit

Bananer, fersken(dåse) eller ananas, og engang imellem lidt syltetøj

Pynter det med friske bær (jordbær, hindbær, blåbær) og chokolade

Får helt lyst til lagkage nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.