Hvorfor er det altid mors ansvar ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Muffinmus

Enig med de andre....

Du skal bare arrangere en hyggetur med tøserne eler hvad du nu lige har brug for....en uge er måske for meget hvis du ikkehar været væk før, men måske bare en overnatning eller 2 hvor DU vil.

Og nej, du skal ikke spørge om lov, du skal are sig at den weekend skal han ikke lægge planer fordi der er du væk for at være dig selv og hygge lidt uden børn.

Og at han skal i ævrigt ikke snakke om noget hvad den sag angår da han selv er væk i ny og næ åbenbart uden dårlig samvittighed.

Og at forholdet sgu kræver du også får lov til at trække vejret, meget mugit han synes han selv fortjener roen, men det gør en mor også nogle gange.

Så sig til ham at med mindre han vil være enlig far på fuldtid, så skal han bare lukke måsen den weekend så du kan hygge dig og lade op :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Leneur

Jeg er endda alenemor på fuld tid og Silje er ikke engang 3 endnu men har da allerede været uden hende mindst 10 gange. Enten til en enkelt overnatning eller bare nogle timer hvor jeg ikke skal tænke på andet end mig selv. Jeg SAVNER hende hvert sekund men gud hvor jeg NYDER lidt helt alene Lene tid. Jeg fortæller bare at jeg sådan trænger til at savne min datter helt ind til benet og så er der som regel en mormor eller en morfar og Elsebeth eller 2 mostre der hellere end gerne vil låne hende .
Synes da du skulle forbyde ham at tage afsted. For når du ikke "må" "må" han da heller ikke. Også selvom det måske betyder en dårlig stemning i det lille hjem. Er du nødt til at holde fast. Det kan da ikke passe at han er den eneste der må have noget sjov uden børn.

Anmeld

14. maj 2012

bullerbassen

Forstå simpelhen ikke du finder dig i det .. Kan slet ikke se det er fair . Og det havde jeg godt nok ikke fundet mig i.

Du må få sagt fra , og forlange at fremover er det skiftevis . Når han tar afsted en uge er det dig tur næste gang. Og begynder han med at sige alle de ting, jamen så hold fast i din beslutning. Ellers er der ikke alene tid til ham næste gang, for det er der vel heller ikke råd til ???

Anmeld

14. maj 2012

Ilya

Anonym skriver:

Han kan sagtens ta sig af dem, han er den bedste far- han er bare egoistisk af helvede til når det kommer til at jeg trænger til alene tid. Måtte ikke engang besøge min søster uden børn da hun blev 30 uden at ta børnene med, og da det var en girls nigth out uden børn med en overnatning, måtte jeg jo blive hjemme- og så tog han i byen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.