Hvorfor er det altid mors ansvar ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Anonym trådstarter

IH! Jeg er ved at kører træt i det her- far kan ta på ferie i en hel uge for at lade op og få lidt tid til at vi kan savne hinanden i forholdet, men når jeg har brug for det samme- så SKAL jeg ta børnene med. Jeg elsker mine børn men at bo hos min mor i en uge med to børn er ikke at lade op. Det giver jo bare manden tid til endnu engang at pleje sig selv mens jeg passer børnene. Og han VIL IKKE SE DET! Jeg er helt færdig.. I 5 år har jeg ikke været børnefri. 5 ÅR?! Det er ikke fair.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

12. maj 2012

Mira0911

Mon ikke mænd sådan lidt generelt er usikker på det med at skal være alene med børnene så længe? 

Men selvfølgelig skal han ikke tro at han kun skal være med til sjove før børn kommer til verden, han skal også være med til det bagefter... 

Håber da du får en lille ferie uden børn... 

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

Anonym skriver:

IH! Jeg er ved at kører træt i det her- far kan ta på ferie i en hel uge for at lade op og få lidt tid til at vi kan savne hinanden i forholdet, men når jeg har brug for det samme- så SKAL jeg ta børnene med. Jeg elsker mine børn men at bo hos min mor i en uge med to børn er ikke at lade op. Det giver jo bare manden tid til endnu engang at pleje sig selv mens jeg passer børnene. Og han VIL IKKE SE DET! Jeg er helt færdig.. I 5 år har jeg ikke været børnefri. 5 ÅR?! Det er ikke fair.

NEJ DET ER IKKE FAIR!!!

Anmeld

12. maj 2012

Lisbeth1985

Din mand burde vidst får et spark bag i! Det er ikke fair

Jeg håber, at det kan lykkes dig at overbevise ham om det

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Mon ikke mænd sådan lidt generelt er usikker på det med at skal være alene med børnene så længe? 

Han kan sagtens ta sig af dem, han er den bedste far- han er bare egoistisk af helvede til når det kommer til at jeg trænger til alene tid. Måtte ikke engang besøge min søster uden børn da hun blev 30 uden at ta børnene med, og da det var en girls nigth out uden børn med en overnatning, måtte jeg jo blive hjemme- og så tog han i byen..

Anmeld

12. maj 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Han kan sagtens ta sig af dem, han er den bedste far- han er bare egoistisk af helvede til når det kommer til at jeg trænger til alene tid. Måtte ikke engang besøge min søster uden børn da hun blev 30 uden at ta børnene med, og da det var en girls nigth out uden børn med en overnatning, måtte jeg jo blive hjemme- og så tog han i byen..

Æv.... 

Anmeld

12. maj 2012

wamse

Lad være med at spørge om lov, og fortæl ham, at nu tager du altså afsted, BASTA

Anmeld

12. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

MÅTTE du ikke? Du skal da ikke spørge om lov - eller acceptere et nej. Er han din chef? 

Så længe, du overhovedet lader det være et emne til diskussion, er du selv med til at spærre dig inde. 

Anmeld

12. maj 2012

Carina:-)

Så må du jo sige fra.

Og virker det ikke ,må du jo overveje om det er det du gider.

Personligt ville jeg ikke gide et forhold på de vilkår-men det er jo kun dig selv der kan svare på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.