Hvorfor er det altid mors ansvar ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

IH! Jeg er ved at kører træt i det her- far kan ta på ferie i en hel uge for at lade op og få lidt tid til at vi kan savne hinanden i forholdet, men når jeg har brug for det samme- så SKAL jeg ta børnene med. Jeg elsker mine børn men at bo hos min mor i en uge med to børn er ikke at lade op. Det giver jo bare manden tid til endnu engang at pleje sig selv mens jeg passer børnene. Og han VIL IKKE SE DET! Jeg er helt færdig.. I 5 år har jeg ikke været børnefri. 5 ÅR?! Det er ikke fair.

Nej det er ikke helt fair over for dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

LR85

Se du a få stablet en tøseweekend sammen og sig til ham. Om 2 måneder xx.xx-2012 tager jeg væk fredag til søndag. 

Så må i have en god weekend og finde på noget sjovt. 

Nu vil JEG nyde lidt aleneTid 

5 år. Det lyder jo helt sindsygt. 

Anmeld

12. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Han kan sagtens ta sig af dem, han er den bedste far- han er bare egoistisk af helvede til når det kommer til at jeg trænger til alene tid. Måtte ikke engang besøge min søster uden børn da hun blev 30 uden at ta børnene med, og da det var en girls nigth out uden børn med en overnatning, måtte jeg jo blive hjemme- og så tog han i byen..

Jeg må til stå at jeg sgu nok havde losset ham ud egoist...

Anmeld

12. maj 2012

Lusi

Det er langt fra fair.. Jeg kan ik rigtig sætte mig ind i det, for min mand, ligefrem plager om jeg ik snart skal i byen eller noget, for han synes jeg trænger.. Og selvfølgelig tager han ungerne!
Men havde han været omvendt, havde jeg taget en virkelig alvors snak!!

Anmeld

12. maj 2012

Jupiter

Jeg er enig med de nogle af de andre - du er selv med til at lade ham bestemme at det skal være sådan, så længe du ikke siger fra.

Det er selvfølgelig meget svært at sige "nu vil jeg ikke forholdet mere" bare fordi han er sådan, men det burde ikke være svært for dig at sige "Nu gør jeg den her ting alene - for det er bedst for dig, mig og børnene i længden"!

Husk på at du også er ansvarlig for at børnene vokser op og ser hvordan forældrene behandler hinanden. Hvis du lader ham fortsætte med at tryne dig på den måde, lærer du dine børn at den slags er ok, fordi du ikke gør noget ved det.

Stand up to him - you can do it

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

MÅTTE du ikke? Du skal da ikke spørge om lov - eller acceptere et nej. Er han din chef? 

Så længe, du overhovedet lader det være et emne til diskussion, er du selv med til at spærre dig inde. 

Jeg 'måtte' gerne men må egentlig ikke nej, skulle hører på en masse lort om at jeg ikke kan tillade mig det, at vi ikke havde råd, at han var ih og åh så bange for jeg ville være utro og tusind andre ting, og at det bestemt ikke var det samme når jeg havde brug for at komme ud som når han har brug for det.
Her om 14 dage skal han afsted en hel uge igen- og jeg kan ikke få skide en dag alene! Og han vender jo det hele om så når jeg nævner det ender jeg med at sidde med skyldfølelse over for børnene- og det er bare så lavt af ham at bruge det trick det ved jeg godt.. Men han kan ikke engang selv se det, og hvis jeg nævner det, jamen så kører møllen igen og jeg ender med at være 'den dumme onde kone der ikke gider ham og børnene'

Anmeld

12. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Jeg 'måtte' gerne men må egentlig ikke nej, skulle hører på en masse lort om at jeg ikke kan tillade mig det, at vi ikke havde råd, at han var ih og åh så bange for jeg ville være utro og tusind andre ting, og at det bestemt ikke var det samme når jeg havde brug for at komme ud som når han har brug for det.
Her om 14 dage skal han afsted en hel uge igen- og jeg kan ikke få skide en dag alene! Og han vender jo det hele om så når jeg nævner det ender jeg med at sidde med skyldfølelse over for børnene- og det er bare så lavt af ham at bruge det trick det ved jeg godt.. Men han kan ikke engang selv se det, og hvis jeg nævner det, jamen så kører møllen igen og jeg ender med at være 'den dumme onde kone der ikke gider ham og børnene'

Hvorfor finder du dig i den behandling?

Anmeld

12. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Du får lige et stort

Må indrømme at det havde jeg godt nok ikke fundet mig i!!

Syntes det lyder som om at han bare driver dig rundt i manegen! Og sådan bør et forhold ikke være (i mine øjne)

Håber at du sætter foden i gulvet og siger stop!

Anmeld

12. maj 2012

LR85

wamse skriver:

Lad være med at spørge om lov, og fortæl ham, at nu tager du altså afsted, BASTA

Anmeld

12. maj 2012

LR85

Aniteb skriver:

Hvorfor finder du dig i den behandling?

enig i det spørgsmål.

Det er jo fuldstædnig uacceptabelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.