hvad havde I gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Nattøs

Hvornår kom han så hjem? Og var han stang barkadi. Jeg synes du skal vælge at beslutte dig om du virkelig hel hjertet kan klare denne mistillid du har til ham? Jeg virkelig at du skal nyde at han har overholdt alle hans grønne skove snakke og støt ham. Det var dig der sendte ham afsted og derfor mener jeg at du fortjener at stole på ham. Han tog kun afsted fordi du puffet ham afsted. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Hvornår kom han så hjem? Og var han stang barkadi. Jeg synes du skal vælge at beslutte dig om du virkelig hel hjertet kan klare denne mistillid du har til ham? Jeg virkelig at du skal nyde at han har overholdt alle hans grønne skove snakke og støt ham. Det var dig der sendte ham afsted og derfor mener jeg at du fortjener at stole på ham. Han tog kun afsted fordi du puffet ham afsted. 

han er endnu ikke kommet hjem. Aner ikke hvad tid han kommer

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

han er endnu ikke kommet hjem. Aner ikke hvad tid han kommer

Okay troede det var etgammelt indlæg :-) men prøv at slappe af og lade ham nyde aften. Mund ikke at han kommer tidligt hjem

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Okay troede det var etgammelt indlæg :-) men prøv at slappe af og lade ham nyde aften. Mund ikke at han kommer tidligt hjem

det gjorde han jo ikke sidst

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

det gjorde han jo ikke sidst

Nej men hvornår var sidst?

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Nej men hvornår var sidst?

det er 7 mdr siden, men det var sidste gang han var i byen. Vi har været i byen sammen 1 gang efterfølgende og der endte jeg også med at gå alene hjem fordihan blev for fuld

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

det er 7 mdr siden, men det var sidste gang han var i byen. Vi har været i byen sammen 1 gang efterfølgende og der endte jeg også med at gå alene hjem fordihan blev for fuld

Jamen hvis han kommer mega stiv hjem igen og ikke passe baby i morgen. Skulle du tage en snak med ham om dine tanker og følelser. Kommer han kun lidt fuld hjem. Så ros ham

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Jamen hvis han kommer mega stiv hjem igen og ikke passe baby i morgen. Skulle du tage en snak med ham om dine tanker og følelser. Kommer han kun lidt fuld hjem. Så ros ham

Har lige fundet ud af at det arrangement de er til kommer der strip og der er fri bar.. Hmmm tror vidst bare jeg skal gå i seng.

Anmeld

11. maj 2012

tinasmor

TeamRocket skriver:

Giv ham en helhjertet chance for at ændre sig eller stop forholdet. Det der mistillid, sure fjæs og skuffelse er ikke godt for nogen af jer. Og jeg kan jo kun sige det fra min side, men hvis min mand ligefrem REGNEDE med jeg ville skuffe ham, tja så ville jeg faktisk ikke gøre det store for ikke at skuffe ham, ville nok nærmere tænke 'Det er du selv uden om for du tror alligevel aldrig på mig'. Han har budt dig noget lort JA, men hvis du har valgt at give ham en chance mere, skal det også være en helhjertet en. Synes jeg.

Enig

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Har lige fundet ud af at det arrangement de er til kommer der strip og der er fri bar.. Hmmm tror vidst bare jeg skal gå i seng.

Så slemt er strip hellere ikke. Men igen. Prøv at glem ham lidt. Måske sov lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.