min kæreste er i byen for en gangs skyld. Dette sker rigtig sjældent, men jeg har det bare rigtig skidt.
Lidt baggrundsviden:
han har alkoholproblemer og har svigtet mig så ufatteligt meget gennem årene. Vi har et barn sammen. Han har ikke mange venner, slet ingen faktisk. Han har kun et par kollegaer han ringer sammen med ind i mellem.
Det er disse kollegaer der endelig har spurgt om han vil med i byen og det sagde han først han ikke kunne grundet fam. og at det skulle planlægges da det var med så kort varsel. Jeg sagde så til ham at jeg synes han skulle tage med hvis han altså gerne ville. Og det ville han.
Han har løjet; både om sit alkoholdsforbrug og om nogle ligeggyldige ting gennem de år vi har været sammen og han kan absolut ikke sige nej til alkohol. Sidst vi havde en klar aftale om at man ikke kom fuld hjem, hvor han skulle ud med selv samme gutter kom ham hjem kl lort om morgenen, havde slukket sin tlf og var simpelthen så fuld at han ikke kunne sætte isg på toilettet og ikke kunne noget som helst. Det skuffede mig voldsomt!
Han er startet til psyk for at bearbejde sin fortid og sine alkoholproblemer, men jeg er bare så bange for at han igen i dag skuffer mig. Jeg stoler absolut ikke på manden, grundet alle de svigt jeg har lidt og det gør mig så usikker og ked af det.
Jeg skrev en sms til ham om at jeg var ked af at jeg virkede sur inden han kørte men det var simpelthen fordi alle følelserne lige kom op i mig og jeg var bange for at blive skuffet igen.
Hvad skal jeg gøre?
Anmeld