hvad havde I gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

come2

Anonym skriver:

det vil jeg også gerne, er bare bange for at ´have taget munden for fuld ift alle hans problemer. Lyder måske hårdt, men jeg tilsidesætter mig selv hele tiden føler jeg. Alle de følelser jeg har indeni tænker jeg også jeg må pakke væk fordi han har det svært, men det kan jeg bare snart ikke længere

Jeg tænker på om der ikke findes en samtale gruppe for pårørende til folk med alkoholproblemer.

Der må næsten være et eller andet der ikke koster en krig hvor man kan få luftet tankerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Giv ham en helhjertet chance for at ændre sig eller stop forholdet. Det der mistillid, sure fjæs og skuffelse er ikke godt for nogen af jer. Og jeg kan jo kun sige det fra min side, men hvis min mand ligefrem REGNEDE med jeg ville skuffe ham, tja så ville jeg faktisk ikke gøre det store for ikke at skuffe ham, ville nok nærmere tænke 'Det er du selv uden om for du tror alligevel aldrig på mig'. Han har budt dig noget lort JA, men hvis du har valgt at give ham en chance mere, skal det også være en helhjertet en. Synes jeg.

jeg har heller ikke valgt at give ham en chance, men har sagt at vi må tage en dag af gangen. Han lovede guld og grønne skove og har indtil nu holdt meget af det.

Jeg får det også skidt over at have det sådan, men synes alligevel jeg bør fortælle ham hvad jeg sidder med.

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg tænker på om der ikke findes en samtale gruppe for pårørende til folk med alkoholproblemer.

Der må næsten være et eller andet der ikke koster en krig hvor man kan få luftet tankerne

Ja det kan sgu da egentlig godt være. Jeg vil med sikkerhed undersøge sagen.

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

come2 skriver:

Via lægen, mener jeg det er, de kan henvise til div. støttegrupper..

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Så har du vel egentlig li svaret på dit eget spørgsmål...

ja men hvor er retfærdigheden henne når man elsker hinanden?

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Via lægen, mener jeg det er, de kan henvise til div. støttegrupper..

min egen eller hans?

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

Anonym skriver:

ja men hvor er retfærdigheden henne når man elsker hinanden?

Nogle gange går tingene bare slet ikke som planlagt, langt fra sommetider - jeg ønsker dig al godt fremover, og håber du finder den bedste løsning for jer.

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

Anonym skriver:

min egen eller hans?

Via din egen

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Nogle gange går tingene bare slet ikke som planlagt, langt fra sommetider - jeg ønsker dig al godt fremover, og håber du finder den bedste løsning for jer.

tusind tak og tak for dine råd

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

Anonym skriver:

tusind tak og tak for dine råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.