At vænne af med eftermiddagsflaske - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

HeidiØ

LuLy skriver:

Det skal nok gå godt, man skal bare tage det stille og roligt, en dag ad gangen - man ser tydeligt hvis det går for hurtigt
Jeg var også nervøs, og det var med et stift smil og ondt i maven at jeg forlod hende der første gang - men hun hyggede sig, så der var intet at være urolig for Har I besøgt jeres dp?

Ja, jeg har været der alene, hun var super fin! Og dejligt hjem, virkede det til .. Vi skal derhen begge to sammen med William her d. 6., det glæder jeg mig til ... han lider en del af sep. angst pt, men håber snart det er ovre. Men dejligt det er gået godt med jer, det beroliger en selv lige at læse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

lycly

HeidiØ skriver:

Ja, jeg har været der alene, hun var super fin! Og dejligt hjem, virkede det til .. Vi skal derhen begge to sammen med William her d. 6., det glæder jeg mig til ... han lider en del af sep. angst pt, men håber snart det er ovre. Men dejligt det er gået godt med jer, det beroliger en selv lige at læse

Okay, det bliver godt for ham lige at møde hende - så kan I også få en fornemmelse af om han vil trives hurtigt. Julia sad og legede med dp-moren da vi var ude på besøg, hun havde slet ikke tid til os

Men jeg synes det hjalp at man selv havde en god mavefornemmelse omkring det Held og lykke med det! Er sikker på det nok skal gå godt, der er jo meget ro på i en dagpleje

Anmeld

25. maj 2012

HeidiØ

LuLy skriver:

Okay, det bliver godt for ham lige at møde hende - så kan I også få en fornemmelse af om han vil trives hurtigt. Julia sad og legede med dp-moren da vi var ude på besøg, hun havde slet ikke tid til os

Men jeg synes det hjalp at man selv havde en god mavefornemmelse omkring det Held og lykke med det! Er sikker på det nok skal gå godt, der er jo meget ro på i en dagpleje

Hov, William var self med da jeg var der "alene"... hehe.. Og jo tak. Tror jeg også nok det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.