Altså vi har også kærestens to børn en uge á gangen og bor i samme by og samme sted som børnene også går i institution. Det dungerer bare rigtig rigtig godt. Nu er vi også ret gode til at enes alle voksne - så til arrangementer osv. er mor også med og omvendt og holder festerne sammen. Så den vis er det også rart vi er sammen om det allesammen. SÅ vi ikke skal holde 2 fødselsdage hver gang. men jul og nytår deles vi om hvert år. I år holder vi jul med børnene - og moren holder nytår med børnene.
Så vi holder det bare så enkelt som muligt
Og børnene klarer det bare SÅ godt så vi er ikke i tvivl om at det er det eneste rigtige 
Men nu er vores også så små så det er perfekt for dem at vokse op med.
Er selv barn hvor mine forældre gik fra hinanden da jeg var 1 år - så var også vant til at være hos mor hele tiden. Men savnede også min far enormt. Men måtte kun se ham hver anden weekend- Men dengang var det mest moderen der bestemte. Sådan er det heldigvis ik mere.
Men hvis i kan godt sammen og ja I bor jo tæt - så ville jeg prøve det an - Din datter vil self. savne- men det er også sundt. Så når nu I ik bor lænegre væk så ved hun at hun bare kan komme forbi eller ringe
I skal bare lige ind i rytmen, så er jeg sikker på det nok skal køre 
Anmeld