Hvad gør I på mors dag i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

MortilElias2010

MortilElias2010 skriver:

Min mor modtager noget scrapværk med nogen billeder  Ved ikke med svigermor, men den klarer manden 

Han har så lige bestilt blomster til dem begge to idag med et enslydende kort i de begge  

Jeg er ude at kramme træer lørdag og søndag så er ikke hjemme, han spurgte tidligere på aftenen.. Så han brygger nok på noget til jeg kommer hjem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

S.Maria

Jeg skal have gæster. Min datter bliver nemlig 1 år imorgen, så vi skal bruge dagen på at fejre hende og hygge 

Anmeld

12. maj 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Heller ikke her.... 

Men alligevel sniger der sig noget ind af form af chokolade eller blomster... 

Anmeld

12. maj 2012

Koen.

Her får både svigermor og mor en buket blomster tilsendt de bor henholdvis 3 timer og 1 1/2 times kørsel væk og da jeg har termin i dag køre vi ikke så langt væk

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Her får både svigermor og mor en buket blomster tilsendt de bor henholdvis 3 timer og 1 1/2 times kørsel væk og da jeg har termin i dag køre vi ikke så langt væk

Pøj pøj :-)

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Her vil vi gøre noget anderledes i år så vi har inviteret mor og svigermor med i zoo med os og børnene. Håber de siger ja :-)

Hvad gør I for jeres mor i år?

jeg har købt den lækreste rosenbusk og plantet i min mors nye hus da hun ikke var hjemme i løbet af ugen så hun fik den på forhånd..

min egen mors dag - tjaeh den er ikke eksisterende og må sku selvom jeg ikke troede det så gør det lidt ondt

Anmeld

12. maj 2012

Koen.

Anonym skriver:

Pøj pøj :-)

tak

Anmeld

12. maj 2012

2babygirls

Vi har fået lavet to lækre billeder af musen til hvert sæt bedster, og så har jeg endda købt en lille buket til Madeleines dagpleje moar

Anmeld

12. maj 2012

liwsmor

Anonym skriver:

Her vil vi gøre noget anderledes i år så vi har inviteret mor og svigermor med i zoo med os og børnene. Håber de siger ja :-)

Hvad gør I for jeres mor i år?

vi har sendt blomster til min mor, og svigermor ingen ting, hun ville ikke besøg af os hellere ikke sin søn, så jeg syntes ikke hun fortjerner noget

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Men alligevel sniger der sig noget ind af form af chokolade eller blomster... 

Også her - kæresten sniiiiiiiger sig ud og kommer hjem med blomster .  Han vil have stegt flæsk i morgen og inviterer hans mor - haha jeg spurgte om det var fordi det er mors dag, det havde han glemt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.