Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her vil vi gøre noget anderledes i år så vi har inviteret mor og svigermor med i zoo med os og børnene. Håber de siger ja :-)
Hvad gør I for jeres mor i år?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Her vil vi gøre noget anderledes i år så vi har inviteret mor og svigermor med i zoo med os og børnene. Håber de siger ja :-) Hvad gør I for jeres mor i år?
Det bliver den klassiske med en blomst til både mor og svigermor
Men det lyder super hyggeligt med en tur i zoo
God idé!
Min mor er i USA til d. 1/6, så jeg har masser af tænketid
Team Putte skriver: Det bliver den klassiske med en blomst til både mor og svigermor Men det lyder super hyggeligt med en tur i zoo
Plejer også altid at være blomster og chokolade her og var egentlig også planen indtil jeg for et par timer siden fik den gode idé at tage dem med i zoo. Havde lovet min søn det så det var jo en oplagt mulighed
HeidiØ skriver: God idé! Min mor er i USA til d. 1/6, så jeg har masser af tænketid
Hihi ja så har du lidt længere tid :-)
min momse kommer og får morgenmad og gaver
jeg tager nok på kirkegården med en blomst
Anonym skriver: Plejer også altid at være blomster og chokolade her og var egentlig også planen indtil jeg for et par timer siden fik den gode idé at tage dem med i zoo. Havde lovet min søn det så det var jo en oplagt mulighed
Vores den lille kommer først i næste måned så det ville ik rigtig virke her Desuden er min mor dårligt gående OG på kur så en aktiv dag afsluttet med chokolade tror jeg vil være det samme som at skære hende i armen og pisse i såret bagefter
Min mor modtager noget scrapværk med nogen billeder Ved ikke med svigermor, men den klarer manden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128