Hvad gør I på mors dag i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Silas&Mille

Kæresten giver sin mor en fin blomst sammen med sin lillebror.

Jeg og min ene bror giver vores mor en ny pande Det siger hun nemlig hun mangler. Vi giver næsten altid en ting i stedet for en blomst.

Vi kan ikke rigtig gøre andet i år da vi skal til min brors fødselsdag på søndag

Men ellers er det en super ide med en tur i Zoo. Det tror jeg vi vil gøre næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

2721

Ingenting
Min mor og jeg er ikke så tætte og ses meget sjældent. Kan ske jeg ringer eller sender et kort eller noget. Men det også det

Anmeld

11. maj 2012

MorDk

Vi er til barnedåb...

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

Jeg aner det simpethen ikke

Min mor ska ha noget vild, anderledes og noget der siger; YOU ROCK, Grandma!

Jeg har længe ventet på at få en fantastisk idé, men tilsyneladende ikke kommet frem til noget endnu

Anmeld

11. maj 2012

forår

Jeg har givet min mor hendes morsdagsgave. Vi har været på cafe og fået en lækkert brunch og hyggetid sammen

Jeg ved ikke hvad jeg skal købe af morsdagsgave til mig selv??

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Her vil vi gøre noget anderledes i år så vi har inviteret mor og svigermor med i zoo med os og børnene. Håber de siger ja :-)

Hvad gør I for jeres mor i år?

Jeg vil invitere min mor med til sådan nogle negle behandling.. Der hedder Gelish.. Og så bare hygge med hende  

Anmeld

11. maj 2012

Mira0911

Ingenting... Går ikke op i det... 

Anmeld

11. maj 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Ingenting... Går ikke op i det... 

Heller ikke her.... 

Anmeld

11. maj 2012

ESV

Kæresten går mere op i den slags end jeg gør så vi "fejre" som han har lyst til.. Men han har købt ind til at stå op og lave god morgen mad og så plejer han at købe et eller andet. Jeg glæder mig til at vi skal hygge og nyde hinanden det er 6 uger siden vi har haft en weekend hvor jeg ikke er på arbejde. Og je skal også arbejde næste weekend hvor han har fødselsdag.. Så vi skal MEGA hygge herhjemme.. Og så tror jeg at jeg køber en blender til mig selv men det havde jeg gjort uanset hvad;-)

Anmeld

11. maj 2012

Fenja09

Det lyder da som en rigtig god ide med en tur i Zoo, det vil jeg da lige overveje om vi også skal gøre  

Min kæreste har ordnet min mors plankeværk, som overraskelse her forleden dag og går som gave fra ham til svigerMOR. Jeg havde egentlig bare tænkt mig at give min mor nogle pæoner til haven - i hvide, dem har hun ønsket sig. Min svigermor får ikke gave på Søndag, da hun bor langt væk fra os, så kan tænke lidt længere over gaven

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.