Lykke86 skriver:
Hmm mig bekendt har jeg på intet tidspunkt sagt føj til dig..! Medmindre du er "folk"
Iøvrigt, kunne man antage at hun ER uskyldig, da politiet ikke har kunne finde beviser på at hun ER skyldig.. Begge muligheder er til stede, men burde vi ikke i et retssamfund som Danmark, lade os komme tvivlen til gode?!
Er det fair, at dømme folk, når man ikke har et reelt kendskab til sagen?
Og er det fair at oprette sin egen domstol (folkedomstol), på et ALT for ringe grundlag?
I min verden er det derfor man har et retssystem og er uskyldig, indtil man er dømt..
I det tilfælde du kommer med, kan jeg da godt se det er grænseoverskridende, men vi kan bare ik ha en verden, hvor vi bliver dømt uskyldigt.. Tænk hvis din mand, blev anklaget for voldtægt. Skulle man ik lade tvivlen komme ham til gode, eller var det et udtryk for han havde gjort det, hvis ik politiet kunne finde beviser? 
Nu er dte bare sådan, at når du citerer lige nøjagtig min post, og skriver hvor meget du foragter det jeg skrev, og samtidig skriver føj, uden på nogen måde at skrive, at den ikke er møntet på mig, selvom du citerer mig, og ser ud til at svare på præcis det jeg skriver....
Så forstår jeg at det er mig du siger føj til jo....
Ærligt talt, jeg har ikke som sådan, og helt fast og noget, besluttet om jeg føler at hun har gjort det eller ej. Jeg kender hende jo ikke, og kom af samme grund ikke i hendes hjem, i den periode hvor det skete, så jeg har ikke en ærlig chance for at sige noget om hvad der er/kan være sandt eller ej....
Netop derfor udtrykte jeg ikke min egen personlige mening om sagen.....
Men uanset hvordan du vender og drejer ordene, og folks følelser omkring sagens afslutning, så ER det altså retten/politiets ord, ikke en eller andens personlige holdning, at hun er IKKE frikendt, man har blot frafaldet sigtelsen, på grund af manglende beviser....
Så det korte af det lange er, at lovens lange arm faktisk stadig tror på at hun gjorde det, men de har opgivet at bevise det i retten.......
Hvis retten/politiet mente at det ikke kunne være hende, så havde man frikendt hende i stedet, og det har de altså ikke gjort.....
hvis det var min mand som var beskyldt for ngoet som helst kriminelt, af nogen art, så ville jeg jo kende ham personligt, og derfor sagtens kunne give mit personlige besyv og syn på netop dén sag.... Hvilket jeg dog ikke har gjort i Stine sagen, jeg pointerede bare hvorfor forskellen på de to ord er SÅ betydningsfuld.....
Men bortset fra det, så vil kommunen oven i købet ikke engang lade hende se sine børn oftere, og give dem en chance for at få ordentligt forhold igen, eller overhovedet lade hende have dem hjemme, elle rbare enhel dag ad gangen... JEg ætnker bare at noget MÅ jo tale imod hende ikke 
Se DET var lidt af min personlige holdning.... Selvom jeg bestemt tror på at kommunen også begår fejl, og at chancerne for både det ene og det andet i denne sag, og alle dens aspekter, er 50/50....