Nogle der kan forklare mig det her. Ang Stine fra d.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.800 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg så bare her i morges på ekstra bladet st hun var blevet fri fundet men må ikke få sine børn uge . Hvorfor må hun ikke det hvis hun ikke har gjort noget galt? Det skal lige siges at jeg ikke har følgt så meget med i det der skete , men bare undrede mig over hvorfor hun ikke må få sine børn tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

lio

Jeg tror vi får forklaring på tirsdan kl.21

Venter spændt......

Anmeld

11. maj 2012

132319

Hun er jo netop ikke frifundet men løsladt pga manglende beviser

-De to ting er ikke det samme så selvfølgelig skal hun ikke have sine børn hjem.

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Hun er jo netop ikke frifundet men løsladt pga manglende beviser

-De to ting er ikke det samme så selvfølgelig skal hun ikke have sine børn hjem.

Nå okay der stod bare på avisen at hun var frifundet og syntes jeg også at hun selv siger i den tv. Reklame der kører for tiden?

Anmeld

11. maj 2012

Silas&Mille

Ved ikke hvorfor hun ikke må se sine børn.

Men jeg har nu også hørt at hun skulle være blevet frifundet. Men måske der er noget jeg har misset.

Anmeld

11. maj 2012

Lusi

Jeg har skam også fået forståelsen af, at hun ER frifundet..
Men dagens Danmark er desværre sådan, at er du blevet sigtet OG bliver frifundet, jamen så mener de dejlige danskere STADIG man har gjort det!! Fantastisk man kan være så småtseende :/
Stakkel hende, hun vil for altid være stemplet.. Jeg kender hende ik personligt og ved ik om hun er skyldig eller ej, men manglende beviser, påpeger jo at hun IKKE har gjort det. Hvorfor myndighederne så kan tillade sig at stemple hende stadig, ved jeg så ik

Anmeld

11. maj 2012

annec

Laijona Äiti skriver:

Jeg tror vi får forklaring på tirsdan kl.21

Venter spændt......

HvIlken kanal? :-)

Anmeld

11. maj 2012

MaleneG

Uanset om hun er skyldig eller ej.

Så har hun været længe væk fra sine børn, og hendes børn har forhåbentlig fået en stabil hverdag i deres nuværende hjem, og jeg tror man som udgangspunkt tager varer på børnenes ve og vel lige nu. og det betyder jo selvfølgelig at man ikke bare kan rive dem ud af deres hverdag, for at hun kan få hendes børn hjem.

Det tager tid for mor og børn at opbygge en tillid, og tryghed igen, og den bliver nødt til at være der for at der kan komme en rolig og ordentlig hverdag ud af det. 

Altså, det er sådan jeg vælger at se på det. om det er sandheden ved jeg jo selvfølgelig ikke. 

Anmeld

11. maj 2012

Lusi

MaleneG skriver:

Uanset om hun er skyldig eller ej.

Så har hun været længe væk fra sine børn, og hendes børn har forhåbentlig fået en stabil hverdag i deres nuværende hjem, og jeg tror man som udgangspunkt tager varer på børnenes ve og vel lige nu. og det betyder jo selvfølgelig at man ikke bare kan rive dem ud af deres hverdag, for at hun kan få hendes børn hjem.

Det tager tid for mor og børn at opbygge en tillid, og tryghed igen, og den bliver nødt til at være der for at der kan komme en rolig og ordentlig hverdag ud af det. 

Altså, det er sådan jeg vælger at se på det. om det er sandheden ved jeg jo selvfølgelig ikke. 

Anmeld

11. maj 2012

lio

annec skriver:

HvIlken kanal? :-)

kanal 4 (der hvor der plejer at komme De Unge Mødre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.