Fundet familiemedlem! (adoption)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Muffin_girl

Omonigho skriver:

Mange tak! 

Jeg tror også det er rigtig heldigt, at jeg ikke vidste at jeg havde en søster, ffor så havde der også været nogle forventninger, men nu er jeg bare åben for alt...

Det tror jeg du har HELT ret i .. Jeg har i hvert fald bygget nogle forventninger op ..  

Hvor bor din søster så henne ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Ciss

Omonigho skriver:

Hej de Damer!

Jeg er stadig helt i chok. Jeg har nu i 12 år haft et stort ønske om at finde mine biolgiske forældre, men det har vist sig at være meget svært, da min biomor har skrevet i adoptionspapirerne at hun aldrig vil kontaktes af mig, og min biofar er fra Ghana, hvor han sandsynligvis også er i dag. Jeg kender ikke hans navn.

Jeg har så skrevet til diverse "sporløs-find-din-familie-programmer" desværre uden held. I december sidste år oprettede jeg så en søge-annonce på adoption.de men har ikke hørt fra andre, end privatdetektiver som tilbyder deres hjælp.

Ja....det var så indtil igår!!! For pludselig fik jeg en mail fra en pige som hævder at være min søster!! Først var jeg meget bange for at det var spam eller en dårlig joke, men eftersom vi har skrevet frem og tilbage er det ved at gå op for mig, at jeg virkelig har en søster!!!

Desværre viser det sig at min fornemmelse, at min biomor ikke er et særlig positivt eller hjælpsomt menneske, at være sandt. Så nu må vi se hvad fremtiden bringer...

Tak fordi i læste med. Jeg ville nok ikke andet med indlægget, end at komme af med lidt af den indestængde spænding og mærkelige følelse det giver, efter knap 35 år pludselig at have fundet noget biologisk familie!!

kh Julia

Til lykke!

Hvor må det være fantastisk at finde en søster!

Jeg håber, I får rigtig god kontakt med hinanden og stor glæde af hinanden fra nu af!

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

Ciss skriver:

Til lykke!

Hvor må det være fantastisk at finde en søster!

Jeg håber, I får rigtig god kontakt med hinanden og stor glæde af hinanden fra nu af!

Mange tak. Det håber jeg også! 

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

AalborgPigen skriver:

Det tror jeg du har HELT ret i .. Jeg har i hvert fald bygget nogle forventninger op ..  

Hvor bor din søster så henne ? 

Hun bor i Tyskland, i nærheden af hvor jeg er født. Uha....men der er bare stadig såååå mange ting jeg ikke ved om hende endnu...

Anmeld

12. maj 2012

Omonigho

UPDATE!

Jeg har nu ikke kun kontakt til min søster, men også til en tante og hendes børn og en onkel og hans børn!

Der er så utrolig meget at snakke om, og desværre viser det sig at jeg har haft en meget meget grum start på livet i de første 1½ år af livet, hos en bio-mor som var og er svært Borderline-syg, og har mishandlet mig på det groveste...

Der er mange små skavanker og underligheder ved mig, som pludselig kan forklares...

Anyway, jeg er glad og lykkelig for, at have fundet den "raske" del af familien, og bio-mor og den anden bio-søster, som også er Borderline-syg, må jeg så prøve at undgå.

Det er en spændende, men også hård og nervepirrende rejse.....

knus Julia

Anmeld

12. maj 2012

Ciss

Omonigho skriver:

UPDATE!

Jeg har nu ikke kun kontakt til min søster, men også til en tante og hendes børn og en onkel og hans børn!

Der er så utrolig meget at snakke om, og desværre viser det sig at jeg har haft en meget meget grum start på livet i de første 1½ år af livet, hos en bio-mor som var og er svært Borderline-syg, og har mishandlet mig på det groveste...

Der er mange små skavanker og underligheder ved mig, som pludselig kan forklares...

Anyway, jeg er glad og lykkelig for, at have fundet den "raske" del af familien, og bio-mor og den anden bio-søster, som også er Borderline-syg, må jeg så prøve at undgå.

knus Julia

Nej, hvor spændende!

Til lykke! Du har jo en hel familie nu!

Jeg er virkelig glad for, at du har fået kontakt. Det må være benhårdt intet at vide om sin slægt.....

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

Hvor må det være stort!!

Held og lykke med det hele

Anmeld

12. maj 2012

Loa

Gud hvor spændende!! 

Selvfølgelig er det da ærgeligt at din biomor måske ikke er den type man kunne håbe, men hvis du tilgengæld kan få en sød søster, og måske mere endnu, er det da fantastisk. 

Glæder mig til at læse mere endnu

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

Omonigho skriver:

UPDATE!

knus Julia

kæmpe stort tillykke med din familie

jeg synes det er dejligt du nu har kontakt med dem der er positive og at du vælger at respektere at din mor ikke ønsker det  

Anmeld

13. maj 2012

Omonigho

Ciss skriver:

Nej, hvor spændende!

Til lykke! Du har jo en hel familie nu!

Jeg er virkelig glad for, at du har fået kontakt. Det må være benhårdt intet at vide om sin slægt.....

Tak skal du have!

Jeg har egentlig ikke opfattet det som værende så hårdt, men nu kan jeg mærke at det betyder mere end jeg lige havde regnet med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.