Fundet familiemedlem! (adoption)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

2721

Hvor er det stort
Kæmpe stort tillykke med fundet af din biosøster
Håber i kan få et dejligt forhold til hinanden

Må jeg spørger angående den der internet side, kan man også søge, spørger efter forældre der har bortadopteret fra Korea?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

tarkoflen

Hvor er det fedt for dig! Min svigerinde er adoptet og jeg kan tydeligt huske, hvor stort det var, da hun fik kontakt til hendes familie

Må jeg spørge, om din søster også er bortadopteret?

Jeg håber, at du kan få god kontakt til din søster, når nu din mor ikke er samarbejdsvillig!

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

Puslingen skriver:

Hvor er det stort
Kæmpe stort tillykke med fundet af din biosøster
Håber i kan få et dejligt forhold til hinanden

Må jeg spørger angående den der internet side, kan man også søge, spørger efter forældre der har bortadopteret fra Korea?

Tak skal du have! 

Man kan søge på mange forskellige måder, hvis du kan læse lidt tysk synes jeg du skal se dig lidt omkring på hjemmesiden. Det har hjulpet mig rigtig meget og åbnet en masse nye muligheder.

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

tarkoflen skriver:

Hvor er det fedt for dig! Min svigerinde er adoptet og jeg kan tydeligt huske, hvor stort det var, da hun fik kontakt til hendes familie

Må jeg spørge, om din søster også er bortadopteret?

Jeg håber, at du kan få god kontakt til din søster, når nu din mor ikke er samarbejdsvillig!

Mange tak skal du have.

Tja...det var også det spørgsmål jeg stillede hende i den sidste mail!  Der er simpelthen så mange spørgsmål at man slet ikke kan nå at stille dem allesammen i løbet af et par dage...! 

Anmeld

11. maj 2012

2721

Omonigho skriver:

Tak skal du have! 

Man kan søge på mange forskellige måder, hvis du kan læse lidt tysk synes jeg du skal se dig lidt omkring på hjemmesiden. Det har hjulpet mig rigtig meget og åbnet en masse nye muligheder.

Mange tak
Håber du kommer til at gå en masse glæde ud af at have fundet din søster og måske endnu mere familie

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

Omonigho skriver:

Hej de Damer!

Jeg er stadig helt i chok. Jeg har nu i 12 år haft et stort ønske om at finde mine biolgiske forældre, men det har vist sig at være meget svært, da min biomor har skrevet i adoptionspapirerne at hun aldrig vil kontaktes af mig, og min biofar er fra Ghana, hvor han sandsynligvis også er i dag. Jeg kender ikke hans navn.

Jeg har så skrevet til diverse "sporløs-find-din-familie-programmer" desværre uden held. I december sidste år oprettede jeg så en søge-annonce på adoption.de men har ikke hørt fra andre, end privatdetektiver som tilbyder deres hjælp.

Ja....det var så indtil igår!!! For pludselig fik jeg en mail fra en pige som hævder at være min søster!! Først var jeg meget bange for at det var spam eller en dårlig joke, men eftersom vi har skrevet frem og tilbage er det ved at gå op for mig, at jeg virkelig har en søster!!!

Desværre viser det sig at min fornemmelse, at min biomor ikke er et særlig positivt eller hjælpsomt menneske, at være sandt. Så nu må vi se hvad fremtiden bringer...

Tak fordi i læste med. Jeg ville nok ikke andet med indlægget, end at komme af med lidt af den indestængde spænding og mærkelige følelse det giver, efter knap 35 år pludselig at have fundet noget biologisk familie!!

kh Julia

Uhhhh hvor lyder det da bare mega spændende ... !  

Jeg har ikke selv kendt min bio mor før jeg blev 20.. Det er noget der altid rører en i hjertet .. For mit vedkommende ihvert fald 

Og jeg vil sige at man kan sku nemt blive skuffet... Ikke for at male fanden på væggen.. Men jeg har 3 søskende fra min mor, og jeg blev SÅ glad.. Men man har ikke været sammen i MANGE år .. Så det kan godt være svært..

Men jeg krydser alt hvad der kan krydses for dig 

Og håber at du finder noget af din "forsvundne" familie 

Anmeld

11. maj 2012

MortilElias2010

Omonigho skriver:

Hej de Damer!

Jeg er stadig helt i chok. Jeg har nu i 12 år haft et stort ønske om at finde mine biolgiske forældre, men det har vist sig at være meget svært, da min biomor har skrevet i adoptionspapirerne at hun aldrig vil kontaktes af mig, og min biofar er fra Ghana, hvor han sandsynligvis også er i dag. Jeg kender ikke hans navn.

Jeg har så skrevet til diverse "sporløs-find-din-familie-programmer" desværre uden held. I december sidste år oprettede jeg så en søge-annonce på adoption.de men har ikke hørt fra andre, end privatdetektiver som tilbyder deres hjælp.

Ja....det var så indtil igår!!! For pludselig fik jeg en mail fra en pige som hævder at være min søster!! Først var jeg meget bange for at det var spam eller en dårlig joke, men eftersom vi har skrevet frem og tilbage er det ved at gå op for mig, at jeg virkelig har en søster!!!

Desværre viser det sig at min fornemmelse, at min biomor ikke er et særlig positivt eller hjælpsomt menneske, at være sandt. Så nu må vi se hvad fremtiden bringer...

Tak fordi i læste med. Jeg ville nok ikke andet med indlægget, end at komme af med lidt af den indestængde spænding og mærkelige følelse det giver, efter knap 35 år pludselig at have fundet noget biologisk familie!!

kh Julia

Jeg vil bare sige 'HVOR VILDT!'  Og så må I bare få det bedste ud af at du og din søster måske kan bygge noget op, som hverken din mor eller far har kunnet magte  

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

AalborgPigen skriver:

Uhhhh hvor lyder det da bare mega spændende ... !  

Jeg har ikke selv kendt min bio mor før jeg blev 20.. Det er noget der altid rører en i hjertet .. For mit vedkommende ihvert fald 

Og jeg vil sige at man kan sku nemt blive skuffet... Ikke for at male fanden på væggen.. Men jeg har 3 søskende fra min mor, og jeg blev SÅ glad.. Men man har ikke været sammen i MANGE år .. Så det kan godt være svært..

Men jeg krydser alt hvad der kan krydses for dig 

Og håber at du finder noget af din "forsvundne" familie 

Mange tak! 

Jeg tror også det er rigtig heldigt, at jeg ikke vidste at jeg havde en søster, ffor så havde der også været nogle forventninger, men nu er jeg bare åben for alt...

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

MortilElias2010 skriver:

Jeg vil bare sige 'HVOR VILDT!'  Og så må I bare få det bedste ud af at du og din søster måske kan bygge noget op, som hverken din mor eller far har kunnet magte  

Ja lige præcist. Det er da at håbe! Men nu må tiden vise hvordan det går. 

Anmeld

11. maj 2012

Zicla

Ej hvor er det fantastisk!!! 

Jeg har en del søskende fra min fars side som jeg lærte at kende for snart 5 år siden og jeg ved hvor dejligt det er at finde en familiemedlem. Det er kun halvdelen jeg har lært at kende, men mangler stadig noglestykker.

Det er så vildt at du har fundet en søster. Håber at du finder ud af noget mere. Om du har flere søskende m.m. Kender du til din far? Vil han dig noget? Uh ja der er mange spørgsmål, der skal stilles, de kommende tid. Håber at i finder en dag hvor i kan tale sammen, mødes og m.m. Det er så fantastisk at finde en familiemedlem...

Held og lykke:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.