Fundet familiemedlem! (adoption)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.664 visninger
38 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Omonigho

Hej de Damer!

Jeg er stadig helt i chok. Jeg har nu i 12 år haft et stort ønske om at finde mine biolgiske forældre, men det har vist sig at være meget svært, da min biomor har skrevet i adoptionspapirerne at hun aldrig vil kontaktes af mig, og min biofar er fra Ghana, hvor han sandsynligvis også er i dag. Jeg kender ikke hans navn.

Jeg har så skrevet til diverse "sporløs-find-din-familie-programmer" desværre uden held. I december sidste år oprettede jeg så en søge-annonce på adoption.de men har ikke hørt fra andre, end privatdetektiver som tilbyder deres hjælp.

Ja....det var så indtil igår!!! For pludselig fik jeg en mail fra en pige som hævder at være min søster!! Først var jeg meget bange for at det var spam eller en dårlig joke, men eftersom vi har skrevet frem og tilbage er det ved at gå op for mig, at jeg virkelig har en søster!!!

Desværre viser det sig at min fornemmelse, at min biomor ikke er et særlig positivt eller hjælpsomt menneske, at være sandt. Så nu må vi se hvad fremtiden bringer...

Tak fordi i læste med. Jeg ville nok ikke andet med indlægget, end at komme af med lidt af den indestængde spænding og mærkelige følelse det giver, efter knap 35 år pludselig at have fundet noget biologisk familie!!

kh Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Gry91

Omonigho skriver:

Hej de Damer!

Jeg er stadig helt i chok. Jeg har nu i 12 år haft et stort ønske om at finde mine biolgiske forældre, men det har vist sig at være meget svært, da min biomor har skrevet i adoptionspapirerne at hun aldrig vil kontaktes af mig, og min biofar er fra Ghana, hvor han sandsynligvis også er i dag. Jeg kender ikke hans navn.

Jeg har så skrevet til diverse "sporløs-find-din-familie-programmer" desværre uden held. I december sidste år oprettede jeg så en søge-annonce på adoption.de men har ikke hørt fra andre, end privatdetektiver som tilbyder deres hjælp.

Ja....det var så indtil igår!!! For pludselig fik jeg en mail fra en pige som hævder at være min søster!! Først var jeg meget bange for at det var spam eller en dårlig joke, men eftersom vi har skrevet frem og tilbage er det ved at gå op for mig, at jeg virkelig har en søster!!!

Desværre viser det sig at min fornemmelse, at min biomor ikke er et særlig positivt eller hjælpsomt menneske, at være sandt. Så nu må vi se hvad fremtiden bringer...

Tak fordi i læste med. Jeg ville nok ikke andet med indlægget, end at komme af med lidt af den indestængde spænding og mærkelige følelse det giver, efter knap 35 år pludselig at have fundet noget biologisk familie!!

kh Julia

Ej hvor fantastisk!

Tillykke med din nye søster 

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

Tak skal du have! Det er dog stadig totalt underligt!

Anmeld

11. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hvor er det bare vildt!

Anmeld

11. maj 2012

lio

Tillykke med en ny søster.

(jeg er selv i færd med at opbygge kotakt til en søster jeg ikke kendte før)

Anmeld

11. maj 2012

banana3

Omonigho skriver:

Hej de Damer!

kh Julia

Det er da bare helt igennem fantastisk ! tillykke med din søster

Håber på en sener update, med en  masse positivt 

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

banana3 skriver:

Det er da bare helt igennem fantastisk ! tillykke med din søster

Håber på en sener update, med en  masse positivt 

Jeg skal nok holde jer opdateret! Håber virkelig at finde ud af en masse spændende ting, og udvide familien. Hvem ved, måske er der mange flere end jeg lige regner med....

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

Problembarnet skriver:

Hvor er det bare vildt!

Fuldstændig!!

Anmeld

11. maj 2012

banana3

Omonigho skriver:

Jeg skal nok holde jer opdateret! Håber virkelig at finde ud af en masse spændende ting, og udvide familien. Hvem ved, måske er der mange flere end jeg lige regner med....

Det kunne det da godt tyde på

Jeg  

Anmeld

11. maj 2012

Omonigho

Laijona Äiti skriver:

Tillykke med en ny søster.

(jeg er selv i færd med at opbygge kotakt til en søster jeg ikke kendte før)

Jamen det er da bare så spændende! Rigtig meget held og lykke med det fremover!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.