Nogen som har oplevet noget lign??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

For at være ærlig , tror jeg også at jeg ville tage det ret alvorligt hvis min kæreste kom med et eller andet som KAN være "farligt" .. Prøv at se det fra hans side

Men i lagt de fleste tilfælde er det jo ikke noget , så sig til ham at han skal slappe af

Det har du selvfølgelig ret i, min tanke var bare, at der måske var gået betændelse i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Tror du ikke??

Hvis du siger at det er brudt ud så hurtigt, synes jeg at du skal få kigget på det snarest, bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Hvis du siger at det er brudt ud så hurtigt, synes jeg at du skal få kigget på det snarest, bare for en sikkerheds skyld

Alts¨, jeg har altid holdt øje med det, da det kom ud af det blå for 2 år siden, og har altid synes det var lidt underligt, men nævnte det for min gamle læge den gang og hun sagde, at det lød ikk som noget.
I går morges var der ikke noget usædvaneligt, men om aftenen, var det rødt og hævet og gjord ondt hvis man strejfede det.
Derfor tænkte jeg at der kunne være gået betændelse i

Anmeld

10. maj 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Alts¨, jeg har altid holdt øje med det, da det kom ud af det blå for 2 år siden, og har altid synes det var lidt underligt, men nævnte det for min gamle læge den gang og hun sagde, at det lød ikk som noget.
I går morges var der ikke noget usædvaneligt, men om aftenen, var det rødt og hævet og gjord ondt hvis man strejfede det.
Derfor tænkte jeg at der kunne være gået betændelse i

Det kan sagtens være at det bare er betændelse, men for en sikkerheds skyld havde jeg nok taget til læge snarest

Anmeld

4. marts 2014

Solarum

Anonym skriver:

Jeg har et modermærke på mit ben som pludseligt er hævet lidt, blevet ømt og huden rundt om er blevet rød.

Har bedt lægen om at kigge, på det da jeg i forvejen har en tid om et par uger.

Jeg var egentlig ikke specielt bekymret over det, men da jeg vidste det til min kæreste, tog an det meget alvorligt og synes at 2 uger var længe at vente og begyndte at snakke om at det kunne være farligt

Så er der andre der har oplevet noget lign, hvor det er gået i sig selv igen?

Her kommer lige et billed
Knus

Hej med dig! 

Tænkte på om du nogensinde kom til lægen, og hvad du evt. fik at vide?  

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Solarum skriver:

Hej med dig! 

Tænkte på om du nogensinde kom til lægen, og hvad du evt. fik at vide?  

Ja, det gjorde jeg og de fandt intet unormalt.
Blev tilbudt at få det fjernet men takkede nej og der har intet være siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.