Nogen som har oplevet noget lign??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.229 visninger
25 svar
1 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har et modermærke på mit ben som pludseligt er hævet lidt, blevet ømt og huden rundt om er blevet rød.

Har bedt lægen om at kigge, på det da jeg i forvejen har en tid om et par uger.

Jeg var egentlig ikke specielt bekymret over det, men da jeg vidste det til min kæreste, tog an det meget alvorligt og synes at 2 uger var længe at vente og begyndte at snakke om at det kunne være farligt

Så er der andre der har oplevet noget lign, hvor det er gået i sig selv igen?

Her kommer lige et billed
Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Camilla <3

Som hovedregel bør man nok få sit modermærke checket, hvis det buler meget ud og specielt hvis det er rødt og ændre form.. Så jeg ville nok få det checket hos lægen. Bare for at være sikker.  

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Som hovedregel bør man nok få sit modermærke checket, hvis det buler meget ud og specielt hvis det er rødt og ændre form.. Så jeg ville nok få det checket hos lægen. Bare for at være sikker.  

Det buler pludseligt meget ud
Har også en tid, hvor de har sagt de vil kigge på det

Anmeld

10. maj 2012

Lady Marion <3

Jeg ville helt bestemt også få det tjekket , hud og modermærkekræft er ekspolderet herhjemme så hellere løbe en gang for meget end en gang for lidt , jeg har dog haft en modermærke der pludselig hævede og blødte  der var intet galt ..

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeg har et modermærke på mit ben som pludseligt er hævet lidt, blevet ømt og huden rundt om er blevet rød.

Har bedt lægen om at kigge, på det da jeg i forvejen har en tid om et par uger.

Jeg var egentlig ikke specielt bekymret over det, men da jeg vidste det til min kæreste, tog an det meget alvorligt og synes at 2 uger var længe at vente og begyndte at snakke om at det kunne være farligt

Så er der andre der har oplevet noget lign, hvor det er gået i sig selv igen?

Her kommer lige et billed
Knus

Jeg ville se om ikke jeg kunne få en lidt hurtigere tid.... Hvis nu der er noget galt er det dumt at vente.... Ikke sikkert det behøver være noget, har selv haft flere modermærker der er vokset, kløet og være lidt ømme, uden det har betydet noget, men hellere være på den sikre side...

Anmeld

10. maj 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

Det buler pludseligt meget ud
Har også en tid, hvor de har sagt de vil kigge på det

Det tror jeg også er en meget god ide  

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jeg ville helt bestemt også få det tjekket , hud og modermærkekræft er ekspolderet herhjemme så hellere løbe en gang for meget end en gang for lidt , jeg har dog haft en modermærke der pludselig hævede og blødte  der var intet galt ..

Rart der ikke var noget alligevel

Hmm, kan godt være jeg ikke skal være så afslappet omkring det

Anmeld

10. maj 2012

vitapigen

Synes ikke du kan vente med at gå til lægen til om 2 uger... Afsted med dig

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg ville se om ikke jeg kunne få en lidt hurtigere tid.... Hvis nu der er noget galt er det dumt at vente.... Ikke sikkert det behøver være noget, har selv haft flere modermærker der er vokset, kløet og være lidt ømme, uden det har betydet noget, men hellere være på den sikre side...

I har nok ret
Har nok bare ikke lyst til at tænke der kunne ske noget i den dur

Anmeld

10. maj 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Rart der ikke var noget alligevel

Hmm, kan godt være jeg ikke skal være så afslappet omkring det

Jeg tror såmænd nok at du kan være rolig omkring det Det ligner ikke noget der ikke må være der  Og jeg ved en del om modermærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.