Nogen som har oplevet noget lign??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Synes ikke du kan vente med at gå til lægen til om 2 uger... Afsted med dig

Tror du ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jeg tror såmænd nok at du kan være rolig omkring det Det ligner ikke noget der ikke må være der  Og jeg ved en del om modermærker

Okay, det glæder mig
Hvordan kan det være du ved en masse om det?

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

I har nok ret
Har nok bare ikke lyst til at tænke der kunne ske noget i den dur

Det behøver jo langt fra være alvorligt, men altid bedre at få tjekket det en gang for meget.... Jeg har fået fjernet 5-6 modermærker tror jeg, men ingen af dem havde noget på sig, så bare fordi det ændrer sig behøver det ikke betyde noget farligt...

Anmeld

10. maj 2012

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst tråden

Men der var en i Go' Morgen Danmark for et par dage siden som havde forstand på hudkræft .. Han sagde at man ikke skulle panikke hvis man havde et modermærke som ændrede sig .. Man skulle selvfølgelig søge læge , men ikke noget med 112 eller sådan Hehe

Håber ikke det er noget

Anmeld

10. maj 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Okay, det glæder mig
Hvordan kan det være du ved en masse om det?

Hvis du vil skrive til mig i indbakken vil jeg gerne svare

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det behøver jo langt fra være alvorligt, men altid bedre at få tjekket det en gang for meget.... Jeg har fået fjernet 5-6 modermærker tror jeg, men ingen af dem havde noget på sig, så bare fordi det ændrer sig behøver det ikke betyde noget farligt...

Det er rart at vide
Jeg hader bare at gøre et stort nummer ud af ingenting, så er ikke så meget for at gå til lægen medmindre det er højst nødvendigt

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Det er rart at vide
Jeg hader bare at gøre et stort nummer ud af ingenting, så er ikke så meget for at gå til lægen medmindre det er højst nødvendigt

Kender jeg godt, men bare tænk på at han får penge hver gang man går ind ad døren, så han synes nok det er ganske udemærket

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke læst tråden

Men der var en i Go' Morgen Danmark for et par dage siden som havde forstand på hudkræft .. Han sagde at man ikke skulle panikke hvis man havde et modermærke som ændrede sig .. Man skulle selvfølgelig søge læge , men ikke noget med 112 eller sådan Hehe

Håber ikke det er noget

Hehe øv altså, hvordan afbestiller man en ambulance?

Ej, det er rart at vide, men var faktisk heller ikke bekymret før min kæreste som synes alt er pjevset, blev bekymret

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Kender jeg godt, men bare tænk på at han får penge hver gang man går ind ad døren, så han synes nok det er ganske udemærket

Det er selvfølgelig rigtig nok
Tak

Anmeld

10. maj 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Hehe øv altså, hvordan afbestiller man en ambulance?

Ej, det er rart at vide, men var faktisk heller ikke bekymret før min kæreste som synes alt er pjevset, blev bekymret

For at være ærlig , tror jeg også at jeg ville tage det ret alvorligt hvis min kæreste kom med et eller andet som KAN være "farligt" .. Prøv at se det fra hans side

Men i lagt de fleste tilfælde er det jo ikke noget , så sig til ham at han skal slappe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.