endnu en af de ligegyldige men altså ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Metteris

Hvis det er for kedeligt bare at se tv (kan jeg godt forstå) hvad så med at sætte en god film på? Eller begynde at se nogle tv-serier på dvd/download? Der er så mange gode film og serier man kan se uden at blive afbrudt af irriterende reklamer osv. 

Selv ser jeg rigtig mange serier, da det erutrolig god underholdning med mere substans end fordummende tv jeg ser bl.a Game of Thrones, The Vampire Diaries, Supernatural, Lost, heroes, criminal minds, csi - ellerbånd det bare skal være sjovt, scrubs eller how i met your mother. 

Kan du ikke også tage på biblioteket og låne nogle gode romaner?? 

Og hvad med at dyrke yoga? Det er ret lydløst og det er bare så lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

ledermus

Ilya skriver:

Sikke en god idé med at skære uroer! Tak for det fif.

Jeg maler normalt en del, men det er jo fy-fy som gravid, så jeg leder efter kreative alternativer. Andre gode idéer?

Ikke noget med at sy, strikke eller hækle, det er desværre bare slet ikke mig.

kunne læse du søgte andre ideer til at være kreativ og vil foreslå scrapbooking...Synes det er hyggeligt at sidde og skære og man kan lave nogle fantastiske og anderledes fotoalbummer

sætter lige et billede en af noget jeg har lavet så du kan se hvad jeg mener

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2012

Carl-Emil's mor

eeeej hvor var I bare gode igår søde piger...

beklager virkelig at I ikke fik et svar men det løste fuldstændig sig selv:

jeg lavede lige en anden grads forbrænding på min tommelfinger da jeg skulle tage boller ud af ovnen, så kunne pænt bare holde den i ro

men tak for alle jeres gode forslag

Anmeld

11. maj 2012

Ilya

ledermus skriver:

kunne læse du søgte andre ideer til at være kreativ og vil foreslå scrapbooking...Synes det er hyggeligt at sidde og skære og man kan lave nogle fantastiske og anderledes fotoalbummer

sætter lige et billede en af noget jeg har lavet så du kan se hvad jeg mener

Åh god idé. Jeg fotograferer rigtig meget og har fiflet lidt med fotoalbum, men ikke noget der har lignet det, du har lavet der. Hvordan har du gjort?

Jeg opretter lige en tråd, det kan jo være, der også er andre, der gerne vil inspireres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.