endnu en af de ligegyldige men altså ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Isabella_mor

nogengange nyder jeg bare at ligge i min seng og se tossekasse.. jeg har kun tid om aftenen...

jeg er ikke særlig kreativ længere så jeg gider ikke bruge tid og energi på et eller andet jeg ikke er helt hooked på... 

så når bassen sover så sidder jeg enten foran tv,et eller pc'en.... det er slap af tid. med mindre jeg har enormt meget energi så kan jeg godt få mig selv til at rydde op eller sådan noget, men det tager jeg for det meste om dagen når han er i vugger..

(jeg går pt hjemme)

og jeg TRÆNGER også bare til at slappe af de fleste aftner...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

LR85

isabellamor skriver:

nogengange nyder jeg bare at ligge i min seng og se tossekasse.. jeg har kun tid om aftenen...

jeg er ikke særlig kreativ længere så jeg gider ikke bruge tid og energi på et eller andet jeg ikke er helt hooked på... 

så når bassen sover så sidder jeg enten foran tv,et eller pc'en.... det er slap af tid. med mindre jeg har enormt meget energi så kan jeg godt få mig selv til at rydde op eller sådan noget, men det tager jeg for det meste om dagen når han er i vugger..

(jeg går pt hjemme)

og jeg TRÆNGER også bare til at slappe af de fleste aftner...

synes også det er dejligt a slappe af, men hooooold nu op.

synes det er så kedeligt a bare a sidde og se tv hver aften.

Det er i hvert fald mit problem.

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Jeg feder den hver aften.... Når muligheden endelig byder sig til det... Det gør den nu for det meste... 

Anmeld

10. maj 2012

Isabella_mor

LR85 skriver:

synes også det er dejligt a slappe af, men hooooold nu op.

synes det er så kedeligt a bare a sidde og se tv hver aften.

Det er i hvert fald mit problem.

ja dewt kan det være... med mindre man er en sucker for big brother og sådan noget ;D

ligesom mig..

Anmeld

10. maj 2012

Marts<3

Jeg kan ikke hjælpe med gode råd til hvad du skal lave om aften! Jeg NYDER blot at være alene hjemme idag, men kæreste snakker sgu for meget

Jeg faldet i staver over du skriver at din søn sover 10-12 timer uden mad! Armen altså, gid det var mig. 

Hvornår begyndte han på det?

Håber det er ok jeg spørger.

Hilsen en misundelig mor;-)

Anmeld

10. maj 2012

LR85

isabellamor skriver:

ja dewt kan det være... med mindre man er en sucker for big brother og sådan noget ;D

ligesom mig..

det er jeg heldigvis også...

men ihhh, det var lang tid fra kl 19.30 hvor jeg lagde sønnen, til nu...

tror også det bare hedder BB og så i seng

Anmeld

10. maj 2012

Isabella_mor

LR85 skriver:

det er jeg heldigvis også...

men ihhh, det var lang tid fra kl 19.30 hvor jeg lagde sønnen, til nu...

tror også det bare hedder BB og så i seng

tjah der er jo altid noget at lave... læs en god bog, sætte sig lidt udenfor med en alarm og nyde det gode vejr når det er godt.... invitere en ven/venninde til et glas rød eller hvid eller en øl eller bare et spil backgammon... der er mange muligheder

Anmeld

10. maj 2012

LR85

isabellamor skriver:

tjah der er jo altid noget at lave... læs en god bog, sætte sig lidt udenfor med en alarm og nyde det gode vejr når det er godt.... invitere en ven/venninde til et glas rød eller hvid eller en øl eller bare et spil backgammon... der er mange muligheder

uhh, du er fuld a gode ideer....

vejret er lidt for koldt og vådt i dag dog...

Nu står den på BB, og så i seng.

skal op med den lille kl 06.15 i morgen alligevel

Anmeld

10. maj 2012

Ilya

Mussen2 skriver:

Når jeg har puttet bettemand og den store er kommet i seng er kl. 20-20.30 og så skal det sidste oprydning gøres og så er jeg bare SÅ flad.

Som du ved har jeg slåsset med noget infektion, så jeg har troet at dette har været medvirkende til at jeg er så umenneskelig træt. Det rammer mig bare som en mur hen ad eftermiddagen, hvor jeg bare kan siddeop og sove. Og det er så der jeg er alene med to unger indtil manden kommer hjem.

Så jeg har ikke den følelse ad overskud desværre og ærger mg ret meget over det, da den bette faktisk sover utrolig godt nåde nat og dag

Så ingen fif herfra, men jeg kunne drømme om at være kreativ, strikke, hækle, skære uroer, male, indrette baby værelse, osv osv. Hvis overskuddet altså var der

Sikke en god idé med at skære uroer! Tak for det fif.

Jeg maler normalt en del, men det er jo fy-fy som gravid, så jeg leder efter kreative alternativer. Andre gode idéer?

Ikke noget med at sy, strikke eller hækle, det er desværre bare slet ikke mig.

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Carl-Emil's mor skriver:

- hvad bruger i aftenerne på?? :/

Min søn går i seng mellem 18-20 og sover så 10-12 timer uden mad eller noget ...

synes man gør rent er kreativ med billeder og bager men what to do?? Har ikke lige en mand jeg kan sige kom skal vi have en fræk aften  så man kunne altså godt bruge nogle gode fifs for synes man bliver for lad og doven af at glo på "dumme-kassen"...

og hundene gider sku ikke spille kort

Her kommer Isabella i seng mellem 18-19 alt efter hvor træt hun er. Det er begrænset hvor meget jeg kan lave, når hun er lagt i seng - vi bor i en 2 vær. lejlighed som er meget lydt Men jeg kan da få vasket tøj! 

Jeg plejer gerne at stresse af på Facebook/Baby eller se en god film/serie om aftenen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.