endnu en af de ligegyldige men altså ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Carl-Emil's mor

- hvad bruger i aftenerne på?? :/

Min søn går i seng mellem 18-20 og sover så 10-12 timer uden mad eller noget ...

synes man gør rent er kreativ med billeder og bager men what to do?? Har ikke lige en mand jeg kan sige kom skal vi have en fræk aften  så man kunne altså godt bruge nogle gode fifs for synes man bliver for lad og doven af at glo på "dumme-kassen"...

og hundene gider sku ikke spille kort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

LR85

Carl-Emil's mor skriver:

Min søn går i seng mellem 18-20 og sover så 10-12 timer uden mad eller noget ...

synes man gør rent er kreativ med billeder og bager men what to do?? Har ikke lige en mand jeg kan sige kom skal vi have en fræk aften  så man kunne altså godt bruge nogle gode fifs for synes man bliver for lad og doven af at glo på "dumme-kassen"...

hvor er det sjovt du lige har oprettet den her.

gik lige ind på baby.dk for a oprette et emne der skulle hedde: hvad laver i om aftenen?

Min søn sover her kl 20 og er alene hjemme ofte.

har tjekket mails 100 gange (samt baby.dk/facebook mm)

Kan ryddet op

kan ikke gøre det vilde rent (umiddelbart)

..... så ja, lige dit spørgsmål..

hvad laver man om aftnene?? jeg R** keder mig og nej, at se fjernsyn er virkelig også kedeligt.

Anmeld

10. maj 2012

Carl-Emil's mor

LR85 skriver:

hvor er det sjovt du lige har oprettet den her.

gik lige ind på baby.dk for a oprette et emne der skulle hedde: hvad laver i om aftenen?

Min søn sover her kl 20 og er alene hjemme ofte.

har tjekket mails 100 gange (samt baby.dk/facebook mm)

Kan ryddet op

kan ikke gøre det vilde rent (umiddelbart)

..... så ja, lige dit spørgsmål..

hvad laver man om aftnene?? jeg R** keder mig og nej, at se fjernsyn er virkelig også kedeligt.

heheh 1 tanke to sjæle

Ej men synes virkelig aftenerne kan gå langsomt... jeg kan heldigvis ( nu er jeg heller ikke gravid som du ) snildt gøre rent når han sover for han sover bare og mange aftener ender med at jeg sidder med min dyne nede ved hans seng i vores putte-lænestol og bare kigger på ham men kunne godt bruge måske at lave noget der ikke kun er mor betinget???

havde faktisk tænkt på jeg vil lave velvær aften på mandag med fodbad ansigtsmaske og det hele

Anmeld

10. maj 2012

Mussen2

Carl-Emil's mor skriver:

Når jeg har puttet bettemand og den store er kommet i seng er kl. 20-20.30 og så skal det sidste oprydning gøres og så er jeg bare SÅ flad.

Som du ved har jeg slåsset med noget infektion, så jeg har troet at dette har været medvirkende til at jeg er så umenneskelig træt. Det rammer mig bare som en mur hen ad eftermiddagen, hvor jeg bare kan siddeop og sove. Og det er så der jeg er alene med to unger indtil manden kommer hjem.

Så jeg har ikke den følelse ad overskud desværre og ærger mg ret meget over det, da den bette faktisk sover utrolig godt nåde nat og dag

Så ingen fif herfra, men jeg kunne drømme om at være kreativ, strikke, hækle, skære uroer, male, indrette baby værelse, osv osv. Hvis overskuddet altså var der

Anmeld

10. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mussen2 skriver:

Når jeg har puttet bettemand og den store er kommet i seng er kl. 20-20.30 og så skal det sidste oprydning gøres og så er jeg bare SÅ flad.

Som du ved har jeg slåsset med noget infektion, så jeg har troet at dette har været medvirkende til at jeg er så umenneskelig træt. Det rammer mig bare som en mur hen ad eftermiddagen, hvor jeg bare kan siddeop og sove. Og det er så der jeg er alene med to unger indtil manden kommer hjem.

Så jeg har ikke den følelse ad overskud desværre og ærger mg ret meget over det, da den bette faktisk sover utrolig godt nåde nat og dag

Så ingen fif herfra, men jeg kunne drømme om at være kreativ, strikke, hækle, skære uroer, male, indrette baby værelse, osv osv. Hvis overskuddet altså var der

åååååh øv du ikke er sluppet fri endnu

håber du snart kommer i bedring

men kan virkelig godt forstå du så er flad for energi - jeg kan lige sende dig lidt af min

Har også tænkt på det med at strikke men ved virkelig ikke hvad det skulle være?  har en utrolig varm søn så kan ikke engang strikke en lækker trøje eller noget til ham for så dør han af varme

Anmeld

10. maj 2012

LR85

Carl-Emil's mor skriver:

heheh 1 tanke to sjæle

Ej men synes virkelig aftenerne kan gå langsomt... jeg kan heldigvis ( nu er jeg heller ikke gravid som du ) snildt gøre rent når han sover for han sover bare og mange aftener ender med at jeg sidder med min dyne nede ved hans seng i vores putte-lænestol og bare kigger på ham men kunne godt bruge måske at lave noget der ikke kun er mor betinget???

havde faktisk tænkt på jeg vil lave velvær aften på mandag med fodbad ansigtsmaske og det hele

jeg kunne måske godt gå over og tømme køleskabet og gøre det rent, som faktisk trænger..

det er faktisk nok mest dovenheden og ubetænksomheden der sætter en bremser.

Måske skulle jeg lette mig nu.

det er mere i forhold til rengøring der larmer, jeg ikke kan gøre.

-Den med forkælelse havde jeg også tænkt på, men lavede fodbad i går, sååå.... arrr...

Måske et dejligt varmt langt bad kunne være rart.. (så er det bare 2 gange på en dag, også lidt overdrevet )

-ihh, hva skal man så finde på?

Håber nogen kommer med råd, ellers ender det med man går i seng.

Anmeld

10. maj 2012

Mussen2

Carl-Emil's mor skriver:

men kan virkelig godt forstå du så er flad for energi - jeg kan lige sende dig lidt af min

Har også tænkt på det med at strikke men ved virkelig ikke hvad det skulle være?  har en utrolig varm søn så kan ikke engang strikke en lækker trøje eller noget til ham for så dør han af varme

Jeg er faktisk dømt "rask" så det gør det næsten mere øv! Men altså satser på at jeg lige skal have fyld batterierne op

Strikke et skønt tæppe eller barnevognssjal, en trøje til at sove i i barnevogn til vinter. En djævlehue, varme sokker til gummirøjserne. Et par filthjemmesko ( som er så lækre til ungerne)

Anmeld

10. maj 2012

Mettefpigen

Carl-Emil's mor skriver:

Her har manden aften/natarbejde så er alene hjemme næsten hver aften.. lukas sover også omkring kl 20, og jeg må indrømme at jeg nyder at se sidde og slappe af og se tv... Men jeg har så en depression så har brug for at koble af og bare nyde at være alene....

Anmeld

10. maj 2012

Mussen2

Carl-Emil's mor skriver:

Og tak for energien, den er modtaget med kyshånd

Anmeld

10. maj 2012

Nitz - <3 David

Hvad med at strikke, sy, male, eller noget andet kreativt? (hvis du kan li at være kreativ selvf.)
Jeg er også af og til alene hjemme om aftenen. Kæresten arbejder nogle gange sent..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.