Anonym skriver:
Den stikker sku lidt i mig!
Min mand har en bedste kammarart som han altid spiller computer med osv.. Det der så stikker lidt i mig, er at min mand også snakker fint med hans kæreste, (deres forhold er ikke så godt) .. Men Jeg blir sku jalous, fordi hver gang at der er et eller andet med det spil de spiller ringer han altid til hende og ikke sin bedste ven?
Idag havde han ringet 8 gange til hende OG skrevet til hende! Hun havde åbenbart ikke taget sin tlf. så han blev ed med at ringe, istedet for faktisk at ringe til sin bedste ven
- Noget andet der gjorde mig lidt ked af det er så, at han også havde ringet til mig, men jeg havde heller ikke taget mobilen, og istedet for at blive ved med at ringe ligesom han gjorde ved hende den anden. Så ringede han bare ikke igen.. Det giver mig sådan lidt en øv føelse ja bliver faktisk lidt ked af det...
Kæreste ven, du er nødt til at snakke med ham om det så hurtigt som muligt, for det æder en helt vildt op!
Hvis du går for længe med det, kommer du måske til at gøre det større end det egentlig er eller, hvis der nu skulle være noget forkert igang (selvfølgelig er der ikke det!) så ville du blive endnu mere ked af, at du ikke konfronterede ham tidligt i det.
Men hvor længe har det stået på det med at han snakker meget med hende?
Men selvom jeg ikke er jaloux mere, så vil jeg bare sige, at jeg også ville have fundet den der adfærd mistænkelig
Anmeld