Den lille jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Har også selv haft og har jalousi problemer, men er begyndt og se om jeg kan tage det roligt, derfor jeg også søger hjælp herinde efter der havde været et par løgne fra hans side blev det nemlig meget værre.. .. 

Jep kan jeg melde mig ind i... Også en af grundende til at jeg blev rigtig jaloux dengang.... Men jaa det eneste jeg kunne gøre var at stole på ham, og når jeg blev jaloux så var jeg ærlig og sige det, også måtte vi snakke om det.... Og nu er der lidt engang imellem men ikk mere end jeg kan sige "åhh Mette, hold nu op"....

Men jaa når de lyver så er det ikk nemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jep kan jeg melde mig ind i... Også en af grundende til at jeg blev rigtig jaloux dengang.... Men jaa det eneste jeg kunne gøre var at stole på ham, og når jeg blev jaloux så var jeg ærlig og sige det, også måtte vi snakke om det.... Og nu er der lidt engang imellem men ikk mere end jeg kan sige "åhh Mette, hold nu op"....

Men jaa når de lyver så er det ikk nemt...

nej det er det nemlig bare ikke..

- Men er glad for du er sluppet af med den voldsomme jalousi, gid det mig! Den er så ja kan ikke engang finde ord for den! 

Anmeld

10. maj 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

nej det er det nemlig bare ikke..

- Men er glad for du er sluppet af med den voldsomme jalousi, gid det mig! Den er så ja kan ikke engang finde ord for den! 

Mildest talt, så dræber den en indvendigt... For man føler sig magtesløs, og kan ikk gøre noget... Man blir styret af sine følelser som er negative, uden at man kan gøre noget....

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Mildest talt, så dræber den en indvendigt... For man føler sig magtesløs, og kan ikk gøre noget... Man blir styret af sine følelser som er negative, uden at man kan gøre noget....

ja lige præcis! Det er virkelig forfærdeligt!

Anmeld

10. maj 2012

Stinmaj

Jeg forstår det virkelig godt. Jeg selv bliver sygeligt jaloux og det skal også nok være det som ødelægger os en dag. Så jeg skal ikke være den som fortæller hvad du skal gøre, for jeg ville ikke "bare" synes det var lidt "øv". 

Også en krammer fra mig.

Anmeld

10. maj 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

ja lige præcis! Det er virkelig forfærdeligt!

Fuldstændigt... Men jeg blev nødt til at arbejde med det, for ellers ville vi gå fra hinanden... Jeg var så langt ude, plus at jeg har en kæreste som overhovedet ikk er jaloux på nogen måde... Så er nok også lidt værre...

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Fuldstændigt... Men jeg blev nødt til at arbejde med det, for ellers ville vi gå fra hinanden... Jeg var så langt ude, plus at jeg har en kæreste som overhovedet ikk er jaloux på nogen måde... Så er nok også lidt værre...

ja så det ikke ligefrem nemt!

Min kæreste er selv dødjalous, og alligevel ka han ikke se hvornår han går over stregen, for hvis jeg gjorde det som han gør ville han komme til mig og være skide sur

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Stinmaj skriver:

Jeg forstår det virkelig godt. Jeg selv bliver sygeligt jaloux og det skal også nok være det som ødelægger os en dag. Så jeg skal ikke være den som fortæller hvad du skal gøre, for jeg ville ikke "bare" synes det var lidt "øv". 

Også en krammer fra mig.

tak for din krammer, det lige hvad jeg har brug for 

Anmeld

10. maj 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

ja så det ikke ligefrem nemt!

Min kæreste er selv dødjalous, og alligevel ka han ikke se hvornår han går over stregen, for hvis jeg gjorde det som han gør ville han komme til mig og være skide sur

Ajj det er jo også lidt lortet.....  Lorte mænd  Ajj men synes du skulle prøve at tage en stille snak med ham

Anmeld

10. maj 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

Den stikker sku lidt i mig!

Min mand har en bedste kammarart som han altid spiller computer med osv.. Det der så stikker lidt i mig, er at min mand også snakker fint med hans kæreste, (deres forhold er ikke så godt) .. Men Jeg blir sku jalous, fordi hver gang at der er et eller andet med det spil de spiller ringer han altid til hende og ikke sin bedste ven?

Idag havde han ringet 8 gange til hende OG skrevet til hende! Hun havde åbenbart ikke taget sin tlf. så han blev ed med at ringe, istedet for faktisk at ringe til sin bedste ven - Noget andet der gjorde mig lidt ked af det er så, at han også havde ringet til mig, men jeg havde heller ikke taget mobilen, og istedet for at blive ved med at ringe ligesom han gjorde ved hende den anden. Så ringede han bare ikke igen.. Det giver mig sådan lidt en øv føelse ja bliver faktisk lidt ked af det...

Kæreste ven, du er nødt til at snakke med ham om det så hurtigt som muligt, for det æder en helt vildt op!

Hvis du går for længe med det, kommer du måske til at gøre det større end det egentlig er eller, hvis der nu skulle være noget forkert igang (selvfølgelig er der ikke det!) så ville du blive endnu mere ked af, at du ikke konfronterede ham tidligt i det.

Men hvor længe har det stået på det med at han snakker meget med hende?

Men selvom jeg ikke er jaloux mere, så vil jeg bare sige, at jeg også ville have fundet den der adfærd mistænkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.