Den lille jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Den stikker sku lidt i mig!

Min mand har en bedste kammarart som han altid spiller computer med osv.. Det der så stikker lidt i mig, er at min mand også snakker fint med hans kæreste, (deres forhold er ikke så godt) .. Men Jeg blir sku jalous, fordi hver gang at der er et eller andet med det spil de spiller ringer han altid til hende og ikke sin bedste ven?

Idag havde han ringet 8 gange til hende OG skrevet til hende! Hun havde åbenbart ikke taget sin tlf. så han blev ed med at ringe, istedet for faktisk at ringe til sin bedste ven - Noget andet der gjorde mig lidt ked af det er så, at han også havde ringet til mig, men jeg havde heller ikke taget mobilen, og istedet for at blive ved med at ringe ligesom han gjorde ved hende den anden. Så ringede han bare ikke igen.. Det giver mig sådan lidt en øv føelse ja bliver faktisk lidt ked af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Anonym trådstarter

slet ingen der vil sige noget

Anmeld

10. maj 2012

B&J

kan godt forstå det er super øv sådan ville jeg også have det....

så sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

10. maj 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Min mand har en bedste kammarart som han altid spiller computer med osv.. Det der så stikker lidt i mig, er at min mand også snakker fint med hans kæreste, (deres forhold er ikke så godt) .. Men Jeg blir sku jalous, fordi hver gang at der er et eller andet med det spil de spiller ringer han altid til hende og ikke sin bedste ven?

Idag havde han ringet 8 gange til hende OG skrevet til hende! Hun havde åbenbart ikke taget sin tlf. så han blev ed med at ringe, istedet for faktisk at ringe til sin bedste ven - Noget andet der gjorde mig lidt ked af det er så, at han også havde ringet til mig, men jeg havde heller ikke taget mobilen, og istedet for at blive ved med at ringe ligesom han gjorde ved hende den anden. Så ringede han bare ikke igen.. Det giver mig sådan lidt en øv føelse ja bliver faktisk lidt ked af det...

Ken godt forstå dig, bare pas på at den ikk blir for stor..... Har du prøvet at spørge han (stille og roligt) om hvorfor han ringer til hende og ikk til kammeraten??

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tak, det lige det jeg har brug for

Anmeld

10. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

syntes du skal prøve at snakke med ham om det..

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tak, det lige det jeg har brug for

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ken godt forstå dig, bare pas på at den ikk blir for stor..... Har du prøvet at spørge han (stille og roligt) om hvorfor han ringer til hende og ikk til kammeraten??

nej har jeg ikke..

Bange for han bliver irriteret

Anmeld

10. maj 2012

MorDk

Du får en krammer!!! 

Det er aldrig en rar følelse... 

Jeg synes du skal tage en rolig snak med ham og fortælle hvordan du føler det...

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

syntes du skal prøve at snakke med ham om det..

ja skulle jeg måske gøre...

er bare bange for han bliver irriteret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.