Den lille jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

nej har jeg ikke..

Bange for han bliver irriteret

Han burde ikk blive irreteret fordi du spørger? Så længe du ikk vrisser eller siger surt, men bare et "hvorfor?" så er der ikk noget galt i det... Det er jo et simpelt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Camilla <3

Det er aldrig en rar følelse. :/ 

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Han burde ikk blive irreteret fordi du spørger? Så længe du ikk vrisser eller siger surt, men bare et "hvorfor?" så er der ikk noget galt i det... Det er jo et simpelt spørgsmål

ja måske je skulle gøre det...

Det bare rigtig svært, igår sad han også og skrev med hende over sms... Sådan i længere tid... de snakker også altid sammen over skype ... ville fint forstå det hvis hendes kæreste også var der, men oftes er han aldrig på og alligevel sidde de to og snakker

Anmeld

10. maj 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

ja måske je skulle gøre det...

Det bare rigtig svært, igår sad han også og skrev med hende over sms... Sådan i længere tid... de snakker også altid sammen over skype ... ville fint forstå det hvis hendes kæreste også var der, men oftes er han aldrig på og alligevel sidde de to og snakker

Det er jo fint hvis de er blevet venner.. Men hvis det er kommet fra den ene dag til den anden, så synes jeg da det er fint hvis du spørger om de er blevet gode venner.... Også måske bare nævne at du synes nemlig at de er begyndt at snakke meget sammen... Og at du er ikk sur, men at måske bare er komme lidt pludseligt eller sådan noget...

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er jo fint hvis de er blevet venner.. Men hvis det er kommet fra den ene dag til den anden, så synes jeg da det er fint hvis du spørger om de er blevet gode venner.... Også måske bare nævne at du synes nemlig at de er begyndt at snakke meget sammen... Og at du er ikk sur, men at måske bare er komme lidt pludseligt eller sådan noget...

ja tror jeg snakker med ham i aften tak for svar

Anmeld

10. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

ja skulle jeg måske gøre...

er bare bange for han bliver irriteret

det er bedre end du skal gå og "ruge" over det for længe så er det bedre at få ud af verden..

Anmeld

10. maj 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

ja tror jeg snakker med ham i aften tak for svar

Jamen selv tak  Har haft STORE problemer med jalouxi førhen med kæresten, så ved hvordan man IKKE skal være  Og det vigtigste er at man IKKE er sur når man snakker om sådan nogle ting Har kæresten fortalt mig....

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jamen selv tak  Har haft STORE problemer med jalouxi førhen med kæresten, så ved hvordan man IKKE skal være  Og det vigtigste er at man IKKE er sur når man snakker om sådan nogle ting Har kæresten fortalt mig....

Har også selv haft og har jalousi problemer, men er begyndt og se om jeg kan tage det roligt, derfor jeg også søger hjælp herinde efter der havde været et par løgne fra hans side blev det nemlig meget værre.. .. 

Anmeld

10. maj 2012

Krussedulle

Sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Sender dig en kæmpe krammer

mange tak! Har jeg brug for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.