Desperate housewives - Tom og Lynette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Det var en eller anden engel herinde fra der har givet mig tip'set

Ser aaaaaalt muligt på den måde. DH og Extreme cupongers og min mand har set hele 2.sæson af gold rush alaska og hele 1. sæson af homeland

Du kan finde nærmest alt hvad du ønsker

Vil du ikke sende linket til mig ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Clisolka

Noneother skriver:

Ved ikke om du kan huske så langt tilbage i serien, men Carlos er tidligere dømt for 2 såkaldte "hate-crimes" og der er noget der hedder 3 strikes and out i USA, hvilket vil sige at hvis han var blevet snuppet for det der (Selvforsvar kan ikke bevises, og han er jo i forvejen dømt for vold) Så havde han fået livstid. Det bliver osse forklaret i serien på et tidspunkt. Kan ikke huske hvilket afsnit, og ved ikke hvor langt i er nået her i landet.

Nok derfor de ikke meldte det.

Gud ja, det er da også rigtigt! Tak for forklaring 

Anmeld

10. maj 2012

Awd

Zafir skriver:

ORK JA - men pas på - man får lyst til at se forud

google - søg på free tv project. Så kommer der det første link og det virker drøn godt

Hej

Behøver man downloade eller kan man bare trykke på den? (Har lige prøvet og syntes den hakker helt vildt når jeg ikke downloader?) Eller gør jeg det forkert? Samtidig med at der er 3 forskellige af samme afsnit der er lagt ind, er det bare at vælge én eller?

Ja undskyld alle mine spørgsmål, men ville bare lige høre om der var forskel på hvor meget de hakker om man  bare trykker på dem eller downloader?

Hilsen Anja.

Anmeld

10. maj 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Vil du ikke sende linket til mig ?  

Jeg finder det altid på google Jeg har skrevet tidligere i tråden, hvordan jeg finder det når det er

Anmeld

10. maj 2012

Zafir

Catering-Cakes skriver:

Hej

Behøver man downloade eller kan man bare trykke på den? (Har lige prøvet og syntes den hakker helt vildt når jeg ikke downloader?) Eller gør jeg det forkert? Samtidig med at der er 3 forskellige af samme afsnit der er lagt ind, er det bare at vælge én eller?

Ja undskyld alle mine spørgsmål, men ville bare lige høre om der var forskel på hvor meget de hakker om man  bare trykker på dem eller downloader?

Hilsen Anja.

Jeg downloader det aldrig. Jeg streamer bare. Nogengange er der nogen er linksne der ikke virker, så tager jeg bare et andet.

Bare klik på close add and watch as a free user

Hvis det hakker (vi har en meget dårlig internetforbindelse), så klikker jeg pause, også højreklikker jeg og siger at den skal buffe unlimited, så venter jeg 10-15 min også kører det.

Anmeld

10. maj 2012

Frk.S

Zafir skriver:

Jeg har ikke set forud. Men ja - jeg håber også de finder sammen igen. Jeg syntes de hører sammen.

Jeg tror der spirede ting mellem dem igår. - At de kom tættere på hinanden end de har været længe. Så mon ikke?

I øvrigt - sidebemærkning. Så forstår jeg ikke det med at de ikke har kunnet gå til politiet vedr. Alejandros død... For det var jo selvforsvar syntes jeg. - Og det må man jo godt i USA?...
Jeg VED godt at det er en serie, men jeg syntes bare det er SÅ synd at det har sat skår mellem så gode venner...

Som en anden skriver ville Carlos blive dømt for 3. gang. Desuden troede Gaby, at Alejandro havde en pistol, hvilket de fandt ud af bagefter han ikke havde. Derfor var de bange for, at det ikke ville blive betragtet som selvforsvar.

Godt jeg ikke er den eneste der håber. Jeg sidder helt og får sommerfugle i maven når det ser ud som om det går godt mellem dem. HÅBER HÅBER.

Jeg har også lidt lyst til at google det, men så alligevel ikke. For det er jo også en del af det at vente i spænding over hvad der sker.

Jeg kender jo desværre til en af hændelserne senere i sæsonen - som jeg så ved et uheld på Facebook.

Anmeld

10. maj 2012

Zafir

Frk.S skriver:

Som en anden skriver ville Carlos blive dømt for 3. gang. Desuden troede Gaby, at Alejandro havde en pistol, hvilket de fandt ud af bagefter han ikke havde. Derfor var de bange for, at det ikke ville blive betragtet som selvforsvar.

Godt jeg ikke er den eneste der håber. Jeg sidder helt og får sommerfugle i maven når det ser ud som om det går godt mellem dem. HÅBER HÅBER.

Jeg har også lidt lyst til at google det, men så alligevel ikke. For det er jo også en del af det at vente i spænding over hvad der sker.

Jeg kender jo desværre til en af hændelserne senere i sæsonen - som jeg så ved et uheld på Facebook.

Jeg har også meldt mig til den der gruppe på facebook og der kunne jeg jo se at bree ikke døde... Så besluttede jeg for ikke at læse mere på gruppen. Kan godt lide at have noget at glæde mig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.