Zafir skriver:
Jeg har ikke set forud. Men ja - jeg håber også de finder sammen igen. Jeg syntes de hører sammen.
Jeg tror der spirede ting mellem dem igår. - At de kom tættere på hinanden end de har været længe. Så mon ikke?
I øvrigt - sidebemærkning. Så forstår jeg ikke det med at de ikke har kunnet gå til politiet vedr. Alejandros død... For det var jo selvforsvar syntes jeg. - Og det må man jo godt i USA?...
Jeg VED godt at det er en serie, men jeg syntes bare det er SÅ synd at det har sat skår mellem så gode venner... 
Som en anden skriver ville Carlos blive dømt for 3. gang. Desuden troede Gaby, at Alejandro havde en pistol, hvilket de fandt ud af bagefter han ikke havde. Derfor var de bange for, at det ikke ville blive betragtet som selvforsvar.
Godt jeg ikke er den eneste der håber. Jeg sidder helt og får sommerfugle i maven når det ser ud som om det går godt mellem dem. HÅBER HÅBER.
Jeg har også lidt lyst til at google det, men så alligevel ikke. For det er jo også en del af det at vente i spænding over hvad der sker.
Jeg kender jo desværre til en af hændelserne senere i sæsonen - som jeg så ved et uheld på Facebook. 
Anmeld