Desperate housewives - Tom og Lynette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.532 visninger
56 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Frk.S

Ej altså, er jeg den eneste der bare HÅBER, at de to finder sammen igen???

Åh, i går håbede jeg sådan at de ville ende med at finde sammen igen. Og sidste afsnit, hvor hun troede at han havde husket deres bryllupsdag - det var så synd for hende da hun stod der og havde gjort sig så flot.

Jeg synes det er helt forkert at de ikke er sammen, og hans nye kæreste er slet ikke sød.

Er jeg den eneste? Og tror i de finder sammen igen?

(PS: hvis der er nogen der har set forud, og dermed ved det, så lad lige være med at skrive hvad der sker - jeg håber, og kan næsten ikke vente med at finde ud af det. Men jeg VIL vente til jeg selv ser det )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Er bare SÅ enig med dig! Håbede sådan i går, at de endte med at kysse eller noget! Ævvvvvvvv

Anmeld

10. maj 2012

HeidiØ

Frk.S skriver:

Åh, i går håbede jeg sådan at de ville ende med at finde sammen igen. Og sidste afsnit, hvor hun troede at han havde husket deres bryllupsdag - det var så synd for hende da hun stod der og havde gjort sig så flot.

Jeg synes det er helt forkert at de ikke er sammen, og hans nye kæreste er slet ikke sød.

(PS: hvis der er nogen der har set forud, og dermed ved det, så lad lige være med at skrive hvad der sker - jeg håber, og kan næsten ikke vente med at finde ud af det. Men jeg VIL vente til jeg selv ser det )

Ej, lige mine ord. Jeg sad også tænkte at de måske ville ende samme igen igår, men så sagde hun det med pizzaen.. iih!

Men nej, jeg tror faktisk ikke de finder sammen igen! Desværre! De er ellers et drøngodt par!

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Frk.S skriver:

Haha jeg sad også kun og ventede på et kys i går - men nej  Jeg tror ikke de finder sammen igen 

Anmeld

10. maj 2012

Dorthe1986

Jeg håber det også bare SÅ meget

Anmeld

10. maj 2012

VIPpigen

Haha... Jeg håber også... Og kan ikke helt gennemskue den, for selvom han fik "lov" til at rejse til Paris, ville han blive, og da hun forklarede hvorfor hun var ked af det med pizzaen, forstod han det faktisk, han havde bare ikke set på det sådan som hun forklarede.

Jeg er også møg nysgerrig, men vil heller ikke høre om det, jeg vil selv se det.... Hihi

Anmeld

10. maj 2012

lio

De er det eneste par i serien som ikke har været gået fra hinanden og jeg er stensikker på at dette brud er for at få vores nerver i udbrud, jeg tror ikke på de ikke ender sammen igen. -Og hende Jane er SÅ irriterende, synes jeg lige.

Anmeld

10. maj 2012

_-Kathrine-_

Jeg fik lige stillet min nysgerrighed...
Og min mund er lukket

Anmeld

10. maj 2012

AnneBJ

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg fik lige stillet min nysgerrighed...
Og min mund er lukket

Same 

Anmeld

10. maj 2012

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Same 

Jeg er bare ikke god til at vente på sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.