Desperate housewives - Tom og Lynette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Zafir

Jeg har ikke set forud. Men ja - jeg håber også de finder sammen igen. Jeg syntes de hører sammen.

Jeg tror der spirede ting mellem dem igår. - At de kom tættere på hinanden end de har været længe. Så mon ikke?

I øvrigt - sidebemærkning. Så forstår jeg ikke det med at de ikke har kunnet gå til politiet vedr. Alejandros død... For det var jo selvforsvar syntes jeg. - Og det må man jo godt i USA?...
Jeg VED godt at det er en serie, men jeg syntes bare det er SÅ synd at det har sat skår mellem så gode venner...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Zafir

HeidiØ skriver:

Ej, lige mine ord. Jeg sad også tænkte at de måske ville ende samme igen igår, men så sagde hun det med pizzaen.. iih!

Men nej, jeg tror faktisk ikke de finder sammen igen! Desværre! De er ellers et drøngodt par!

JO - men da hun så forklarede det, bagefter, så tror jeg han endelig forstod det Så jeg tror det var godt at hun sagde det.

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Zafir skriver:

Jeg har ikke set forud. Men ja - jeg håber også de finder sammen igen. Jeg syntes de hører sammen.

Jeg tror der spirede ting mellem dem igår. - At de kom tættere på hinanden end de har været længe. Så mon ikke?

I øvrigt - sidebemærkning. Så forstår jeg ikke det med at de ikke har kunnet gå til politiet vedr. Alejandros død... For det var jo selvforsvar syntes jeg. - Og det må man jo godt i USA?...
Jeg VED godt at det er en serie, men jeg syntes bare det er SÅ synd at det har sat skår mellem så gode venner...

God sidebemærkning - jeg har tænkt over det samme 

Anmeld

10. maj 2012

Zafir

Hansen1990 skriver:

Hej kan man se desperate nogle steder på nettet har nemlig glemt de sidste mange afsnit?

ORK JA - men pas på - man får lyst til at se forud

google - søg på free tv project. Så kommer der det første link og det virker drøn godt

Anmeld

10. maj 2012

1990h

_-Kathrine-_ skriver:

Har sendt dig et PB

Os privat besked til mig med link

Anmeld

10. maj 2012

Zafir

Babymor2010 skriver:

God sidebemærkning - jeg har tænkt over det samme 

Jeg har bare tænkt: MEGA selvforsvar. Sådan et fucking møgsvin som Alejandro VILLE jo kun gøre dem ondt. Så forsvarer Carlos sin kone også sker der det???...

HVAD?!... mmm... men altså - jeg er IKKE ekspert i USA jura Så jeg ved ikke om det ville gå eller ej.

Anmeld

10. maj 2012

1990h

Zafir skriver:

ORK JA - men pas på - man får lyst til at se forud

google - søg på free tv project. Så kommer der det første link og det virker drøn godt

Ej tusinde tak

Anmeld

10. maj 2012

Zafir

Hansen1990 skriver:

Ej tusinde tak

Det var en eller anden engel herinde fra der har givet mig tip'set

Ser aaaaaalt muligt på den måde. DH og Extreme cupongers og min mand har set hele 2.sæson af gold rush alaska og hele 1. sæson af homeland

Du kan finde nærmest alt hvad du ønsker

Anmeld

10. maj 2012

Maise86

_-Kathrine-_ skriver:

Har sendt dig et PB

Også mig

Anmeld

10. maj 2012

_-Kathrine-_

Zafir skriver:

Den har jeg også tænkt maaaange gange...
Men det er jo mere spændende, det de har gang i nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.