farsdags gave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Kay

Baagøe skriver:

Velbekomme Hvis du ikke finder den, har jeg faktisk en helt ny, som Lauras far skulle have haft for et år siden, men af forskellige årsager, undlod jeg at give ham den... Så sig til, hvis du er interesseret

du høre nermere hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Kay

Maja_4000 skriver:

Sidste år fik min kæreste et glas hvor der stod noget med "far - verdens største slikmund" .. Eller noget i den retning Og så havde jeg fyldt det med hans yndlingsslik .. 

Jeg synes ikke det skal være noget vildt .. Bare en lille ting

I år tror jeg at Caroline skal tegne en tegning til ham , og så finder jeg en lille ting med "verdens bedste far" på

det var også en sjov ide

Anmeld

12. maj 2012

Plysbjørnen

Maja_4000 skriver:

Sidste år fik min kæreste et glas hvor der stod noget med "far - verdens største slikmund" .. Eller noget i den retning Og så havde jeg fyldt det med hans yndlingsslik .. 

I år tror jeg at Caroline skal tegne en tegning til ham , og så finder jeg en lille ting med "verdens bedste far" på

Hvor har du købt det glas henne?? Det var nemlig en genial idé til min mand, for han er en kæmpe slikmund!!!

Anmeld

12. maj 2012

2babygirls

Kay skriver:

den må jeg kigge efter tak

Du må godt købe min billigt.. Min mand fik den aldrig læst

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Tina&Martin skriver:

Du må godt købe min billigt.. Min mand fik den aldrig læst

vil lige tænke over det... for er ik sikker på min vil få den læst heller...  han er ik serlig glad for at læse... hvis det nu havde været en dvd film var det noget andet

Anmeld

12. maj 2012

Maja_4000

Aniteb skriver:

nåvnånærmnærmeoo?

Hvor har du købt det glas henne?? Det var nemlig en genial idé til min mand, for han er en kæmpe slikmund!!!

Føtex :b de plejer at få sådan nogle ting når vi nærmer os (;

Anmeld

13. maj 2012

Pige2009

Kay skriver:

du høre nermere hvis det er

Bare ok Husk fortsat at uploade mavebilleder!

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Baagøe skriver:

Bare ok Husk fortsat at uploade mavebilleder!

uhhh godt du siger det... vi tog nogle her til formiddag... må hellere lige få dem over på computeren

Anmeld

15. maj 2012

Pige2009

Kay skriver:

uhhh godt du siger det... vi tog nogle her til formiddag... må hellere lige få dem over på computeren

Jaa

Anmeld

15. maj 2012

mor2011_

Maja_4000 skriver:

hvor kan man købe sådan glas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.