farsdags gave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

bobbles

Kay skriver:

overvejer om jeg skulle give manden en fars dags gave... selvom lillepigen jo ik er kommet ud til den tid...

nogle gode ideer til bare en lille ting?

tja det ved jeg virkelig ikke  vi skal jo til jesperhus i august så overvejer enten et gavekort dertil så er det ikke lige så meget der skal betales  eller gavekort til 2 færgebilletter da vi skal fra kalundborg til århus når vi skal afsted. en af de to ting tror jeg det bliver fra pigerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Kay

Baagøe skriver:

Skrevet af Lars Daneskov i et fantastisk humoristisk sprog

den må jeg kigge efter tak

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Frøken Christiansen skriver:

tja det ved jeg virkelig ikke  vi skal jo til jesperhus i august så overvejer enten et gavekort dertil så er det ikke lige så meget der skal betales  eller gavekort til 2 færgebilletter da vi skal fra kalundborg til århus når vi skal afsted. en af de to ting tror jeg det bliver fra pigerne

god ide men den kan jeg ik rigtig "stjæle"

Anmeld

9. maj 2012

bobbles

Kay skriver:

god ide men den kan jeg ik rigtig "stjæle"

hehe nej rigtig nok

Anmeld

9. maj 2012

Masig

Hvad med sådan en body eller en sut eller noget lignende med en tekst... Noget der passer godt til farmand.... Jeg så en body i H&M hvor der stod "never to small to rock" eller noget i den stil og da kæresten herhjemme er total musik/rock freak ville den jo være rigtig fin.. Tænkte du kunne finde noget lignende som passede til din kæreste...

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Hvad med sådan en body eller en sut eller noget lignende med en tekst... Noget der passer godt til farmand.... Jeg så en body i H&M hvor der stod "never to small to rock" eller noget i den stil og da kæresten herhjemme er total musik/rock freak ville den jo være rigtig fin.. Tænkte du kunne finde noget lignende som passede til din kæreste...

ja det er rigtig

Anmeld

10. maj 2012

L&V

Kay skriver:

overvejer om jeg skulle give manden en fars dags gave... selvom lillepigen jo ik er kommet ud til den tid...

nogle gode ideer til bare en lille ting?

Hva med evt at skrive et brev fra baby om at hun glæder sig til at møde sin far og at hun ved hun kommer til at tage meget af mors tid så derfor har hun aftalt med sin mor at de ska ha en hygge dag sammen (altså mor og far) hvor i tager ud og spiser eller i bio eller sådan noget

Anmeld

10. maj 2012

Kay

Månsson skriver:

Hva med evt at skrive et brev fra baby om at hun glæder sig til at møde sin far og at hun ved hun kommer til at tage meget af mors tid så derfor har hun aftalt med sin mor at de ska ha en hygge dag sammen (altså mor og far) hvor i tager ud og spiser eller i bio eller sådan noget

når ja det kunne være en god ide

Anmeld

12. maj 2012

Pige2009

Kay skriver:

den må jeg kigge efter tak

Velbekomme Hvis du ikke finder den, har jeg faktisk en helt ny, som Lauras far skulle have haft for et år siden, men af forskellige årsager, undlod jeg at give ham den... Så sig til, hvis du er interesseret

Anmeld

12. maj 2012

Maja_4000

Sidste år fik min kæreste et glas hvor der stod noget med "far - verdens største slikmund" .. Eller noget i den retning Og så havde jeg fyldt det med hans yndlingsslik .. 

Jeg synes ikke det skal være noget vildt .. Bare en lille ting

I år tror jeg at Caroline skal tegne en tegning til ham , og så finder jeg en lille ting med "verdens bedste far" på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.