farsdags gave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.860 visninger
36 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2012

Kay

overvejer om jeg skulle give manden en fars dags gave... selvom lillepigen jo ik er kommet ud til den tid...

nogle gode ideer til bare en lille ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Silas&Mille

Kay skriver:

overvejer om jeg skulle give manden en fars dags gave... selvom lillepigen jo ik er kommet ud til den tid...

Sød tanke

Silas gav også farmand en julegave selvom han ikke var kommet ud på det tidspunkt, han kom først 13 dage senere

Ved dog ikke lige hvad du kan give ham.
Her er det ret nemt at finde på, kæresten er nemlig lidt af en whisky entusiast (staves), så jeg køber altid sådaan en flaske til ham, der er jo en del at vælge imellem  

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Silas&Mille skriver:

Sød tanke

Silas gav også farmand en julegave selvom han ikke var kommet ud på det tidspunkt, han kom først 13 dage senere

Ved dog ikke lige hvad du kan give ham.
Her er det ret nemt at finde på, kæresten er nemlig lidt af en whisky entusiast (staves), så jeg køber altid sådaan en flaske til ham, der er jo en del at vælge imellem  

ja det er min ik... overvejer nogle farsdags strømper eller sådan noget men det er også lidt kedeligt...

Anmeld

9. maj 2012

MyLove E

Jeg overvejer meget at købe en legetøjs lastbil. Som han længe har snakket Elias skulle ha. For kan jeg sige At det er Elias der har bestemt at far skal ha den så de kan lege sammen:-):-)

Så måske du kunne finde noget de kunne hygge med sammen:-)

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Tauf skriver:

Jeg overvejer meget at købe en legetøjs lastbil. Som han længe har snakket Elias skulle ha. For kan jeg sige At det er Elias der har bestemt at far skal ha den så de kan lege sammen:-):-)

Så måske du kunne finde noget de kunne hygge med sammen:-)

hmmm... ja det kunne jeg jo... puhhh hvad kan jeg dog finde på...

Anmeld

9. maj 2012

Pige2009

Kay skriver:

Lauras far skal have en cd med CV Jørgensen

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Baagøe skriver:

Lauras far skal have en cd med CV Jørgensen

oki manden her hjemme er ik meget for musik...  han er genneralt svær at købe gave til... går også og spekulere over en morgen...

Anmeld

9. maj 2012

Pige2009

Kay skriver:

oki manden her hjemme er ik meget for musik...  han er genneralt svær at købe gave til... går også og spekulere over en morgen...

Hvad med at købe bogen "Far på færde"

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Baagøe skriver:

Hvad med at købe bogen "Far på færde"

hmm... ja det kunne være en god ide

Anmeld

9. maj 2012

Pige2009

Kay skriver:

hmm... ja det kunne være en god ide

Skrevet af Lars Daneskov i et fantastisk humoristisk sprog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.