Vores nye hjem pr 1/8-2012:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Valle81

SandieRa skriver:

Wow tillykke med huset men hold da fast det er billigt for et hus ovre hos jer. Her i storkøbenhavn havde sådan et hus kostet over 3 mil.

stort tillykke

Tak:0)

Ja det er vildt så stor forskel der er. Men bare her er der også kæmpe forskel på om det ligge inde for bygrænse eller lige uden for.

Jeg vil også skyde på at lå huset i Viborg i en af de bedre bydele ville det også være langt over 2 mil:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

An&Jo

Valle81 skriver:

Åhh det kan jeg godt forstå:0) Jeg er flasher jo gerne, da det jo er frit tilgængeligt på nettet, men ja, jeg flasher heller ikke som sådan vores. Det kan jo i sidste ende være en opfordring til indbrud:0(

jaa det er også forståeligt..

kan da se om jeg stadig kan finde den gamle annonce på huset.. ejendomsmægleren er lidt langsom til at fjerne det fra nettet.. det blev nemlig trukket af markedet for snart 2 år siden da vi flyttede ind i det første gang..

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

B&J skriver:

ej så er det jo mere fantastisk når i har ventet såååå længe ej hvor vildt JUBIII ej jeg er super glad på jeres vejne

JA:0) Kan ikke beskrives:0)

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

morethanperfect skriver:

JAAA Min  hjalp
Tilykke . !! Hvor dejligt .. !  

Det virkede maks for vildt:0)

SYRET:0)

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

LuLy skriver:

Ja, det er da slet ikke dårligt! Jeg bor åbenbart i den heeelt forkerte del af landet kan jeg fornemme (København)

He he:0)

DU må til det mørke jylland, her er ikke så mørkt endda:0)

Anmeld

9. maj 2012

An&Jo

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=94611478&res=c4d 1d137-222d-4ce7-888b-ff9d089fb077&type=List&am p;searchFrom=1

der er lavet en del om både udenfor og indenfor..

alle rummene indenfor er hvide nu

terrassen er lavet om fra fliser til træ

hækken ud mod vejen er hevet ned, og der er sat stakit istedet

garagen har også fået en lille overhaling

Anmeld

9. maj 2012

Talbutikken

Tillykke med det.. Dejligt når tingen går som man gerne vil have de skal

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

Valle81 skriver:

Så ringede hun,

Udlejeren,

I lørdags var vi ude at se et hus. Det er til salg, men hvis mægler ikke fik det solgt i denne uge ville hun leje det ud. Søndag skulle mægler ud med et hold.

Vi var solgte mht huset. Det er perfekt, kæmpe stort, væresler til os alle. Vi har kigget på så meget, og gud hvor findes der meget lort,som folk tror de skal tjene sidsyge penge på:0)

Men vi fandt huset. 190 kvm til 6500 plus forbrug. Det ligger 5 minutter fra Viborg hvor vi bor nu i en skøn lille landsby. Der er 5 værsler, 2 stur, 2 badeværelser, køkken, entre, bryggers, dobbelt garage osv:0)

Vi skal flytte ind den 1/8 og jeg kan ikke vente, overhovedet ikke.

Her er VORES HUS:0)

http://www.johnfrandsen.dk/boligsiden.php?http://j ohnfrandsen.husavisen.dk/boligemne.asp?side=vissag _jf.htm&sag=VV1267&mgl=3521&visalleeso ft=1

Christina, som flytter fra en lille 4 væresles på 100 kvm til et hus, hvor vi kan blive væk fra hinanden:0)

ej et smukt hus

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

An&Jo skriver:

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=94611478&res=c4d 1d137-222d-4ce7-888b-ff9d089fb077&type=List&am p;searchFrom=1

der er lavet en del om både udenfor og indenfor..

alle rummene indenfor er hvide nu

terrassen er lavet om fra fliser til træ

hækken ud mod vejen er hevet ned, og der er sat stakit istedet

garagen har også fået en lille overhaling

Ej hvor er det lækkert:0)

Gode store rum, og jeg er vild med at man kan spise i køkkenet. Det er faktiske det eneste øv ved vores:0)

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

Talbutikken skriver:

Tillykke med det.. Dejligt når tingen går som man gerne vil have de skal

Ja, helt bestemt:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.