Vores nye hjem pr 1/8-2012:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Mor til Frederic og Freya

Valle81 skriver:

Tak:0)

Vi glæder os også:0)

Vi havde aldrig troet at vi ville finde et sted hvor alle unger kunne få hvert deres værelse:0)

Kan godt huske følelsen... Vi købte hus for 2 år siden..

Ja det er med lige at finde det rigtige og med det antal værelser man ønsker... Vi har ikke flere værelser, så ikke flere børn til os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Lady Marion <3

Det ser godt nok lækkert ud  tillykke med det ,,,, nu har i styr på varmeudgifterne ikke ?? Grunden til at jeg spørger er fordi vi for et par år siden også lejede et kæmpe hus for 7000 kr ex forbrug , hvad udlejer ikke havde fortalt var at vi skulle betale 10000 kr til naturgas hver 3 md  det var så dyrt at varme op og det havde vi slet ikke indregnet i budgettet  nu har vi købt vores eget og sidder ligeså billigt i det

Anmeld

9. maj 2012

Loa

Valle81 skriver:

Så ringede hun,

Udlejeren,

I lørdags var vi ude at se et hus. Det er til salg, men hvis mægler ikke fik det solgt i denne uge ville hun leje det ud. Søndag skulle mægler ud med et hold.

Vi var solgte mht huset. Det er perfekt, kæmpe stort, væresler til os alle. Vi har kigget på så meget, og gud hvor findes der meget lort,som folk tror de skal tjene sidsyge penge på:0)

Men vi fandt huset. 190 kvm til 6500 plus forbrug. Det ligger 5 minutter fra Viborg hvor vi bor nu i en skøn lille landsby. Der er 5 værsler, 2 stur, 2 badeværelser, køkken, entre, bryggers, dobbelt garage osv:0)

Vi skal flytte ind den 1/8 og jeg kan ikke vente, overhovedet ikke.

Her er VORES HUS:0)

http://www.johnfrandsen.dk/boligsiden.php?http://j ohnfrandsen.husavisen.dk/boligemne.asp?side=vissag _jf.htm&sag=VV1267&mgl=3521&visalleeso ft=1

Christina, som flytter fra en lille 4 væresles på 100 kvm til et hus, hvor vi kan blive væk fra hinanden:0)

WOW!!!!!! Fuck det er fedt!!! Jeg er dybt misundelig  

Ej, spøg til side.... Hvor fedt for jer, det er mega lækkert, det skal i nok blive glade for 

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

Lady Marion <3 skriver:

Det ser godt nok lækkert ud  tillykke med det ,,,, nu har i styr på varmeudgifterne ikke ?? Grunden til at jeg spørger er fordi vi for et par år siden også lejede et kæmpe hus for 7000 kr ex forbrug , hvad udlejer ikke havde fortalt var at vi skulle betale 10000 kr til naturgas hver 3 md  det var så dyrt at varme op og det havde vi slet ikke indregnet i budgettet  nu har vi købt vores eget og sidder ligeså billigt i det

Hey,

Jo det har vi:0)

Det er fjernvarme derude, og hun giver ca 2000 om måneden i fjernvarme, vi giver idag 1200 ca, og da vi falder lidt i husleje så går det næsten op:0)

Vi har set på mange med naturgas og oliefyr, men det tør vi slet ikke, for vi ved at det er så stinkende dyrt:0(

Anmeld

9. maj 2012

Hougaard92

Tillykke med det

det er super lækkert

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

Loa skriver:

WOW!!!!!! Fuck det er fedt!!! Jeg er dybt misundelig  

Ej, spøg til side.... Hvor fedt for jer, det er mega lækkert, det skal i nok blive glade for 

Man må gerne være misundelig:0)

Jeg har væres misundelig på andre i to år. Har været i mødregruppe i to omgange og siddet i de andres store huse med alt hvad der tilhøre og tænkt, jeg får aldrig noget lækkert og stort:0) Men nu gør vi:0)

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

Hougaard92 skriver:

Tillykke med det

det er super lækkert

Anmeld

9. maj 2012

Lady Marion <3

Valle81 skriver:

Hey,

Jo det har vi:0)

Det er fjernvarme derude, og hun giver ca 2000 om måneden i fjernvarme, vi giver idag 1200 ca, og da vi falder lidt i husleje så går det næsten op:0)

Vi har set på mange med naturgas og oliefyr, men det tør vi slet ikke, for vi ved at det er så stinkende dyrt:0(

Når det er fjernvarme lyder 2000 pr måned også logisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.