Vores nye hjem pr 1/8-2012:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

SandieRa

Wow tillykke med huset men hold da fast det er billigt for et hus ovre hos jer. Her i storkøbenhavn havde sådan et hus kostet over 3 mil.

stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Valle81

Camulla skriver:

Møg lækkert Tillykke med det!

Nemlig:0)

Møg lækkert er ordene:0)

Og tak:0)

Anmeld

9. maj 2012

B&J

Valle81 skriver:

Tak søde,

Vi er også helt vilde,vi kan slet ikke fatte at vi har fundet HUSET, og vi er bare lykkelige for at vi har ventet til det rigtige kom. Nu har vi ledt i næsten 2 år:0)

Så nu skal det bare blive den 1/8 og så skal der til at fyldes flyttekasser:0)

ej så er det jo mere fantastisk når i har ventet såååå længe ej hvor vildt JUBIII ej jeg er super glad på jeres vejne

Anmeld

9. maj 2012

morethanperfect

Valle81 skriver:

Så ringede hun,

Udlejeren,

I lørdags var vi ude at se et hus. Det er til salg, men hvis mægler ikke fik det solgt i denne uge ville hun leje det ud. Søndag skulle mægler ud med et hold.

Vi var solgte mht huset. Det er perfekt, kæmpe stort, væresler til os alle. Vi har kigget på så meget, og gud hvor findes der meget lort,som folk tror de skal tjene sidsyge penge på:0)

Men vi fandt huset. 190 kvm til 6500 plus forbrug. Det ligger 5 minutter fra Viborg hvor vi bor nu i en skøn lille landsby. Der er 5 værsler, 2 stur, 2 badeværelser, køkken, entre, bryggers, dobbelt garage osv:0)

Vi skal flytte ind den 1/8 og jeg kan ikke vente, overhovedet ikke.

Her er VORES HUS:0)

http://www.johnfrandsen.dk/boligsiden.php?http://j ohnfrandsen.husavisen.dk/boligemne.asp?side=vissag _jf.htm&sag=VV1267&mgl=3521&visalleeso ft=1

Christina, som flytter fra en lille 4 væresles på 100 kvm til et hus, hvor vi kan blive væk fra hinanden:0)

JAAA Min  hjalp
Tilykke . !! Hvor dejligt .. !  

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

Mor til Frederic skriver:

Wauw, det ser kanon lækkert ud...

Tak:0)

Vi glæder os også:0)

Vi havde aldrig troet at vi ville finde et sted hvor alle unger kunne få hvert deres værelse:0)

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

Brams skriver:

Neej hvor ser det bare lækkert ud, det kan da kun gå for langsomt men at blive den 1.8

Jamen seriøst, pludselig så ved man bare at de 2 mdr kommer til at føles som minimum 2 år:0)

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

LuLy skriver:

Wow hvor lækkert! Sidder og bliver riiigtig gnaven og misundelig, da jeg sidder i en 2-værelses, TO VÆRELSES, til samme husleje!

Av, ja det kan jeg godt forstå.

Idag giver vi 7000 plus forbrug,sådet er for fedt at flytte til noget dobbelt så stort og så gå ned i leje;0)

Anmeld

9. maj 2012

Guldimaven

Hvor ser det bare dejligt ud! Kan godt forstå i glæder jer!

Anmeld

9. maj 2012

Valle81

An&Jo skriver:

uhh ja, den følelse kan jeg godt følge dig i at man gerne vil væk fra..

Tvivler på at min kæreste vil være fantastisk glad for at jeg flasher hans hus på nettet..

kan jo selvfølgelig tage de billeder der ligger på en gammel salgsannonce, men de viser slet ikke hvordan det ser ud idag..

Åhh det kan jeg godt forstå:0) Jeg er flasher jo gerne, da det jo er frit tilgængeligt på nettet, men ja, jeg flasher heller ikke som sådan vores. Det kan jo i sidste ende være en opfordring til indbrud:0(

Anmeld

9. maj 2012

lycly

Valle81 skriver:

Av, ja det kan jeg godt forstå.

Idag giver vi 7000 plus forbrug,sådet er for fedt at flytte til noget dobbelt så stort og så gå ned i leje;0)

Ja, det er da slet ikke dårligt! Jeg bor åbenbart i den heeelt forkerte del af landet kan jeg fornemme (København)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.