Buzzador - Nogle der kender det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

tarkoflen

Mira0911 skriver:

Kan man tage teste derinde? 

Jeg kan ikke finde den nu... Det kan også være fordi jeg blev inviteret af en veninde at jeg fik de point, det er så længe siden, jeg kan slet ikke huske det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

tarkoflen

Mira0911 skriver:

Kan man tage teste derinde? 

Jeg kan ikke finde den nu... Det kan også være fordi jeg blev inviteret af en veninde at jeg fik de point, det er så længe siden, jeg kan slet ikke huske det

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

tarkoflen skriver:

Okey... 

Anmeld

8. maj 2012

Pinkrose

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig hvor kan man læse om at blive sådan en, og melde sig til, er det en hjemme side eller hvordan???

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

Denisep skriver:

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig hvor kan man læse om at blive sådan en, og melde sig til, er det en hjemme side eller hvordan???

https://www.buzzador.com/buzzador/?&lang=DK

Anmeld

9. maj 2012

mariamiss6

tarkoflen skriver:

Må jeg spørge, om du har inviteret mange og fået ekstra points for at komme i betragtning? Synes lidt det virker som om, det er den eneste måde at komme i gang på, men gider ikke pådutte mine veninder det, hvis man ikke rigtig kan komme i betragtning til kampagner alligevel

Jeg tror ikke jeg har fået een eneste til at være buzzador selv...

jeg svarer bare på kampagnetilbudene hehe....

Anmeld

9. maj 2012

tarkoflen

mariamiss6 skriver:

Jeg tror ikke jeg har fået een eneste til at være buzzador selv...

jeg svarer bare på kampagnetilbudene hehe....

Jamen så må det jo give pote på et eller andet tidspunkt tålmodighed er en dyd siger man jo

Tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.